MY BABIES!

Here they are:





Ah mina sma sota anglar!!!! Dom ar sa duktiga... forsta kvallen da vi hade allihopa har sa gomde dom sig i ett horn under soffan. Det var omojligt att fa en skymt av dom. Men nu nar man kommer in i rummet sa springer dom inte ens ivag.. och man fa halla dom pa alla satt och vis.. dom ar fortfarande skygga och skeptiska men vad otroligt langt dom har kommit fran nar dom forst kom hit. Mina sma babisar! Dom ar sa fina! Jag maste erkanna att jag ar en riktigt bra mamma. Battre an vad jag nagonsin trott. Det kommer bli svart att skiljas fran allihopa. Men samtidigt gar det bara inte att vi behaller allihopa, 2 stycken far racka!!!!! Idag nar jag kom hem fran jobbet var dorren till mitt rum pa glant... panik! Alla kattungarna var sparlost borta. Naturligtvis. Hade ingen aning om vart jag en skulle borja leta efter dom. Tydligen hade Susi inte stangt dorren ordentligt nar hon gick. Men sa kikade jag in i rummet brevid, "Ryans rum" -gastrummet och dar lag dom allihopa. I tvattkorgen! Haha, tur som den att dom inte hade vandrat ner i kallaren... och gomt sig!

Dom ar verkligen helt underbara.

Idag hade jag en tung dag pa jobbet, lite misstag har och missforstand men inget som inte gick att fixa. Ar bara sa frustrerande att inte vara bra hela tiden och kunna allt.. men har jag nagonsin haft ett jobb dar jag inte har lyckats klanta till mig nat?! Svar NEJ! Jag klantade till det ganska mycket pa alla mina jobb maste jag saga.. hahaha :) En gang holl ju Ica pa att brinna upp :P

Har ar jag i alla fall pa jobbet.



Langtar som ett tok tills imorgon- nar Ryan kommer hem. Det ska bli roligt o se vad han tycker om dom sma barnen! Skont med helg ocksa! Vi kommer nog bara leka med vara smattingar...  Ryan maste jobba sondag.... haha nu vill alla komma till mig.. dom forsoker klattra pa min arm... gotta go :)


Kommentarer
Postat av: Miii

vad kul och se bilder från ditt jobb gumman :) så kul att du trivs så bra där, och fel kommer man alltid att göra, men man lär sig ju av det också :) så är de juh.... miss you. pöss.

2009-11-06 @ 13:32:54
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0