Huvudvark!

Usch vad jag har ont i huvudet. Det kanns som om hela huvudet ska explodera. Mestadels ar det jobbet som far skulden for det. Vi haller pa att forsoka rensa 2007 konton och dom ar jattekluriga och svara och jag lar mig en miljon saker varje dag och nu strejkar min hjarna tror jag. Det ar sjukt svart det har jobbet - och jag som aldrig var bra pa matte!

Annars ar jag upptagen med mina kattsingar, vi har en tjej som ska komma pa sondag och kolla pa tva av dom sa jag hoppas verkligen hon bestammer sig for att ta dom for 4 sma kattsingar borja bli mycket. Speciellt nar jag bara har dom instangda i ett rum. Men pa lordag ska vi till veterinaren och da far vi reda pa en massa nyttiga saker om dom sma barnen, exempelvis vilket kon dom ar!

Dom ar sa goa, nar man satter sig ner sa kommer alla springandes och vill sitta i kna.

Utover det sa har jag en bok jag maste lasa ut till i December, bokklubb med jobbet, och sen fyller Deanna ar den 14 December sa jag maste fixa iordning hennes scrapbook och sen haller jag pa att forsoka fardigstalla Ryans fotobok - som tar tusen ganger langre tid an vad jag forst trott.

Var och handlade idag pa Kohls. Hade 30 procent kupong rabatt pa allt jag handlade sa jag passade pa att handla lite julklappar. Jag kopte en skjorta till mig, ett par springskor till Ryan, en jattesnygg jacka till honom i julklapp, en troja till Susi, en algnallebjorn + algbok + algoverall + alghakklapp till Kari och Daves nyfodda pojke. Alltihopa for drygt 950 kr. Det var val inte illa?!


Nej nu maste jag forsoka fa Ryans fotobok fardig!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Miii

kul o höra från dig gumman! förstår att de är mycket med jobbet, men du e så duktig så de där fixar du :) hoppas det löser sig med era katter så ni kan behålla två iaf, för de skulle ni va? :) kul och få veta kön också så ni kan döpa dem hehe... sköt om dig nu gumman, kramar!!! smart att du har börjat med julklappar, de har inte jag...

2009-11-12 @ 16:02:15
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0