Diplom!





I tisdags klockan 7 pa morgonen hade vi kvartalsmote (quartely meeting) pa Radison Hotel med Fi-Med. Vi blev bjudna pa frukost samtidigt som vi lyssnade pa motet. Som en trevlig overraskning fick min avdelning: "Labdivision" en utmarkelse for att vi gor ett sadant bra jobb! Det var verkligen jatteroligt att fa bekraftelse att man gor ett bra jobb. 

Vi fick aven reda pa att julfesten i ar halls pa restaurangen Sabor: www.saborbrazil.net 
Det ar samma koncept som restaurangen i Prag, som Johan och Aykay bjod oss pa. Man far en bricka som ar rod pa ena sidan och gron pa andra sidan. Sa lange den grona sidan ar uppe innebar det "GO" och man far ata hur mycket som helst. Vander man pa brickan innebar det "STOP". Dom har kott pa svard och det verkar vara ett valdigt fint stalle. Man far ta med sig sin "spouse" ocksa sa jag tar naturligtvis med mig Ryan!

Jag har verkligen haft tur att hitta ett bra jobb med valdigt omtanksamma agare.

Den har veckan kanns det som om jag bara har jobbat. Min supervisor ville att jag jobbade 4 timmar overtid den har veckan sa jag jobbade fran 8-6 igar och 8-7 idag. Igar efter jobbet for jag raka vagen till Carly som hade tjejkvall och motte upp med Maria, Robin, Lauren och Tammy.

Det ar sa mycket som hander och det kanns som jag knappt hinner andas. Pa lordag fyller Jess C ar sa da ska jag ut pa krogen. Veckan efter det ar det thanskgiving. Turligt nog var det valfritt om vi ville jobba dagen efter thanksgiving sa sjalvklart tog jag ledigt. Ledigt 4 dagar i raken!!! Samma helg fyller Carly ar sa da blir det krogen igen. Sen fyller Deanna ar den 14 December och hon fyller 21 sa da blir det party hela helgen. Jag ar absolut inte partysugen alls men aker pa alla dessa event mest som "bra van". Jag har arligt talat funderat pa att bli nykterist. Jag har ingen som helst lust eller desire till att dricka. Men jag har lika roligt anda. Det racker med ett glas oftast. Jag tror det har att gora med att ofta nar man gar ut sa maste man kora sig hem sen sa jag ar inte sadar jatte pigg pa att kora i fyllan. 

Annars sa ar jag helt tokigt foralskad i mina busfron. Dom ar sa sota. Dom har fatt riktigt rutiner nu. Nar jag kommer hem fran jobbet far dom mat. Sen slapper jag ut dom sa dom far springa och busa av sig. Sen nar Ryan kommer hem da ar dom redo att krypa ihop och oftast ligger dom och myser i vara knan medans vi ser pa tv. Sen vid 10 tar vi in dom i sovrummet och ser pa tv och da kryper dom ihop tatt intill oss och gar och sover.

Haha, dom ar sa sota!!!

Vi hores!


Kommentarer
Postat av: Miii

kul med diplom :) förstår att du har mycket med jobbet! men skönt att det går bra :) och dagarna flyter ju på då så! Här går de undan också men huset, men himla roligt, ska nog skriva på bloggen nu.. och borde maila dig snart igen :) hehe pöss.

2009-11-20 @ 22:02:42
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0