....onsdag

Idag var det segt att ta sig upp! Kanner mig trott och sliten. Men jag lyckades fa bort torsdag pass formiddag och sen hela fredag sa da kan jag i lugn o ro pyssla med brollopet! Forsoka fa lite ordning och bli organiserad! Idag ska det vara en molnfri day och 80 fahrenheit (ni maste lara er fahrenheit nar ni kommer for det ar ganska kranligt och fa det till celsius!!!!) men det i alla fall runt 26 grader! Igar var det tokvarmt och idag kommer det vara 6 grader varmare. I'm in heaven! Men det ar ganska fuktigt har, i motsats till Sveriges torra somrar! Det blir ganska kvavt!

Igar traffade jag Tracy och Carter, alltid lika harligt och umgas med dom!

Ett tips ha garna med er kontanter till mottagningen for vi kommer ha ett Photoboot dar man kan ga och fota sig tillsammans med sina vanner i lustiga hattar eller andra utkladnader (for en mindre summa pengar) och det kan vara ett roligt minne att ha kvar! Samt sa har vi en cashbar sa det kan vara smart att ha kontanter pa sig och inte bara kort! For ovrigt ar det val kanske alltid bra att ha kontanter pa sig!

PS: Lisa, Maria, Magnus, Gustav, Anna och Johan: for er som inte kan folja med oss pa fotografering efter kyrkan har jag en kompis fran jobbet som har tankt anordna en fest mellan cermonin och mottagningen och jag fragade om ni fick komma och ni var valkomna! Hon bor jattenara kyrkan och ar en jattebra van till mig och da kan ni dessutom folja henne till mottagningen och lara kanna lite mer av mina vanner. Jag tror det blir jatteroligt! Om ni har lust med det!

Jag ar SA glad att jag lyckades ordna nagra natter at er hemma hos Ryans foraldrar, dom ar sa himla underbart goa (jag sa att jag kunde ga i god for att alla ni ar helt underbara) och Mia+magnus kommer fa ett rum och Lisa, Marie och Therese far dela pa ett rum med en sang+ uppblasbar madrass! Det kanns skont att jag kunde hjalpa till lite och underlatta kostnaden for er lite grann i alla fall! Inte sa mycket, men lite!

Pa fredag ar det exakt 3 veckor kvar till brollopet, 2,5 tills alla svenskar borjar stromma in!!!!!!!!!!

Jag langtar ihjal mig!

Kommentarer
Postat av: Mia

Alltså shit pommes! Fatta fort dom här sista veckorna kommer gå nu! =) Börjar bli riktigt nervös nu.. hihi =) Läääängtar! PUSS

2009-05-20 @ 19:30:05
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja de känns skit skönt att vi får ner kostnaderna lite och dessutom för bo svin nära dej=)

nu har jag börjat längta på riktigt ...på riktigt på riktigt. har varit så sjukt nervös över talet men det har som lagt sej lite nu=) puss!

2009-05-20 @ 21:09:42
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0