Stralande vader!

Idag efter jobbet for jag och gjorde lite arenden infor brollopet. Var tvungen och handla mer papper, haller pa och kompletterar nagra inbjudningar! Det var hur harligt som helst ute! Det ar runt 22 grader ute! Jattevarmt och skont och blommorna har borjat komma fram och traden knoppa! Snart ar def sommar! Eller det kanske redan ar sommar!

Imorgon kommer Lauren over och da ska vi borja gora the seating charts! Hur vi ska placera alla som kommer. Spannande! Sen har jag henne bara i en vecka till for sen far hon till Massachusetts och halsar pa sin pappa i 2 veckor. Trist! 

Imorgon ar det fredag! Ska bli sa harligt, men det blir kort helg for mig eftersom jag jobbar sondag eftermiddag. Ajja, jag ar ju atminstone ledig lordag! 
 

Kommentarer
Postat av: Miiii

Åh härligt med sommar o sol :) längtar mer o mer nu!! Puss gummsan!

2009-05-08 @ 09:08:06
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0