Our little Robins!

Forra aret nar jag fortfarande var i Sverige och Anna, Rickard, AK, Johan, AK-s lilla syrra, Rickard och Tove kom och halsade pa sa hade Ryan ett litet fagelbo pa baksidan under taket. Jag fick se massa bilder och var valdigt avundsjuk. Anna sa dock att kanske det kommer flera bon i ar. Sa himla roligt for mig sa hittade vi ett fagelbo i ar pa framsidan vid ytterdorren. Trist bara for alla som forsoker komma och ringa pa hos oss nar dom far tva stora pappa och mamma faglar som attackerar dom. Men dom ar himla sota. Det ar roda Robin faglar som har lagt agg hos oss. Susi kom over harom dan och tog nara jattefina bilder pa dom!







Fina faglar!!!!

Idag ar det en regning dag! Jag tog ledigt idag vilket ar skont, jag jobbar namligen imorgon kvall och vanligtvis jobbar jag inte lordagar. Sa idag blir det mer brollopspyssel och forberedelser. Jag hann med ganska mycket igar, jag gjorde fardigt min "overraskning till Ryan", for och kopte sista blommorna till brudtarnorna, satte mig ner med Susi och gick igenom the seating chart, stadade och organiserade min stora brollopsbunk/lada. Hann tillochmed forbi H&M och kopte tva sommartoppar och sen for jag ivag och jobbade klockan 4!

Ryan skulle ju ocksa vara ledig igar och idag men det ar tydligen inte sa latt for honom att ta ledigt fran jobbet- han har forsokt sen forsta maj och har fortfarande inte fatt ledigt. Nu ar det bara 3 veckor kvar och det ar mycket som maste goras fardigt i huset sa jag hoppas han far ledigt snart! Forhoppningsvis hinner han hem innan 5 idag sa vi kan aka och titta pa "Tile" stenar till hallen. Jag skulle garna fa det gjort sa vi har en fardig hall till sommaren!

Vi har langhelg nu, vi ar lediga pa mandag eftersom det ar Memorial day och sen har jag dessutom tagit ledigt pa tisdag! Skont!!!!!

Nu ar det inte lange kvar!

Kommentarer
Postat av: Miiii

Vad söta små fåglar ni har :) hihi.. och hoppas han får ledigt snart så ni kan pyssla på med huset och sådär tillsammans :) hihi, snart kommer vi. pöss

2009-05-22 @ 19:28:49
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0