Honeymoon!

Nu har jag nastan overtalat Ryan att aka pa en liten "mini honeymoon" efter brollopet. Vi hade inte planerat att aka nagonstans alls, vi har ju tankt aka till Tyskland i host och da blir det en mini weekend till Prag och halsa pa Johan och AK. Men sa har manga sagt att en honeymoon, smekmanad, ar viktigt. Att liksom inte bara ga tillbaka till vardagen efter brollopet utan aka ivag nagonstans och bara va! Sa da har jag borjat kolla upp vad det skulle kosta att aka ivag 4 dagar och 3 natter, exemplevis fran en onsdag eller torsdag och komma hem pa sondag. Det ar ju fortfarande skont och bara fa komma bort! Och bara fa vara tillsammans. Jag tyckte slutet pa Juli skulle passa himla bra och ta nagra dagars semester! Jag har kikat pa flyg+hotell till Miami, Orlando eller Las Vegas och 5 dagar+4 natter eller 4 dagar+3 natter inklusive flyg till dessa stallen skulle ga pa totalt: 300 dollar per person! Det ar typ 2330 kronor.... jag tyckte det lat himla bra.. det ar ju som att semestra i Europa; det tar oss ca 3 timmar och flyga till Florida!

(Ahaha, DOLLARN verkar ha gatt ner nu, ligger ju bara pa 7.76 nu!! Det ar ju inte sa farligt. Hoppas den haller sig i den nedre 8 eller i 7 och inte 10. Det ar ju bara 5 veckor kvar IDAAAAAAAAAAAAAG!!!!!!)

Ajja.. vi kanske tar en sista minuten nanstans! Men det verkar i alla fall som Ryan inte ar helt emot att ta en liten minisemester!!!! Wiiiiii!!!!! Harligt, jag skulle garna vilja fara till en strand och bara va. Men Disney World later ju inte helt fel det heller!

Ryan kom inte hem forrans 8 igar kvall. Puh, han jobbar massor nu! 13 timmar igar. Runt 60-70 timmar i veckan! Det ar lite tungt nar han ar borta sa mycket och vi har sa himla mycket kvar att gora till brollopet och i huset! Men men, inte sa mycket att gora at.

Idag kommer Lauren over! Da blire brollop for hela slanten och sa ska vi ata Plattar! MUMS! Och dricka Smirnoff och Cosmos! Skont med lite girl time! 

Nu ska jag hoppa i duschen och gora mig iordning infor jobbet!

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va mysigt med mini semester! =) En rotfyllning är när dom typ dödar rötterna och borrar ur kanalerna ända ner i tandroten och sen skruvar dom fast fyllningen typ. Tar en massa besöka att göra iaf. Och det är grymt otrevligt!! Kram

2009-05-08 @ 17:16:45
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

va bra att ni ska fara en sväng nånstans iaf, jag tror också det är viktigt :)att ta hand om varandra och bara vara direkt efter brölloppet :) får se vart de blir då, florida e fint, men då beror det ju på om ni vill ha strand eller stad.. :) åh vad jag längtar till USA och till min o Adams resa, först dig och stad, sen Adam o strand :) MYS!! kram gumman. miss you.

2009-05-08 @ 17:57:35
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0