Goodmorning Sunshine!

Nu ar det ju inte vadret jag pratar om direkt! Vadret darute ser molnigt ut och det ar val runt 8 grader. Brrr.. igar var det stralande sol och runt 20 grader. Hursomhelst, imorse fick jag sovmorgon och ligga laaaaange och bara gosa med Ryan!!! Hela den har veckan har han ju jobbat som ett tok, till 7-8 pa kvallen och sen nar han val kommit hem har han dackat i sangen! Sa det var sa himla myyyysigt och bara ligga och mysa imorse! Kandes verkligen behovligt! Mmmm ar pa ett myshumor idag!

Idag ar det namligen VAR dag! Ryan sa ifran att jobba idag, eftersom han redan jobbat sa mycket sa vi bestamde oss for att det har skulle bli var dag. Nu ska vi ga ut och ga pa en promenad och ikvall tankte vi antingen ga pa bio eller ga och bowla. Det lutar nog mot bio pa Fox Bay Cinema och Grill. Mitt favvostalle for dar kan man bestalla mat samtidigt som man tittat pa film. Och vin! Mmmm!!!! Sen ska vi val forsoka fa upp gardinstangen i koket och pyssla pa lite hemma! Bara va!

Igar for jag och Lauren pa en ganska impulsiv tripp ner till Summerfest Grounds for att kolla pa en minikonsert med American Idol Danny Gokey! Det var GALET mycket folk dar och hur svart som helst att hitta parkering och trafiken sniglade sig fram for det var sa mycket folk. Men mitt i allt (i vart extrema teamwork) hittade Lauren oss en parkeringsplats ganska nara Summerfest och vi halvsprang for att hinna atminstone fa en glimt av var American Idol! Det var jatteroligt att hitta pa nat kul, mitt i all vardag, och vadret var det allra basta. Dock ar jag glad att vi bor West och inte East (Milwaukee ligger east i Wisconsin) for det ar alltid typ 5-10 grader varmare dar jag bor!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0