Draaaaaama

Igar kvall runt 9-tiden kom Lauren, Deanna, Robin, Aspen och Tammi over for en liten girlsnight. Partyt slutade inte forrans vid 4-tiden. Helt galet var det. Aningen for manga shots och drinkar tror jag. Ryan var en superb bartender och sag till att vi alltid hade vara glas fyllda. Stackars honom dock, ensam kille med 6 tokvilda brudar. Och i de flesta fall, inte alltid men i de flesta fall, sa innehaller alltid tjejpartyn en dos av draaaaama! Sjalvklart blev det "a fare share of tears och stupid little misstakes". Vet inte om det ar pa grund av alkoholen men jag skulle gissa det!

Kul var det i alla fall, vi som vagade sjong Singstar, langtar till mina svenska flickor kommer over, ni vagar da allihopa sjunga! Vi spelade biljard, drack maaaaanga shots och skot fyverkerier. Nagra rokte pa(!!!!) - INTE JAG! Dricka racker gott och val for mig och sa ringdes det det till personer pa mobilen.,,. what can I tell you- a typical ordinary girls night!

LOL! :-)


Tammi, Me, Deanna, Aspen, Lauren & Robin




Kommentarer
Postat av: Miiii

roligt med bilder gumman :) hoppas ni hade riktigt skoj. kram!

2009-05-03 @ 15:03:12
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Magda

Heej :) Jo jag är kvar på ica. Nu är det inte länge kvar till er stora dag, hoppas att allt kommer bli super bra. Vill se massa bilder sen :D Planerat att komma hem till boden nå då? Kram

2009-05-05 @ 21:33:06
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0