Busy Friday!

Klockan ar halv 7 pa morgonen och jag har en laaaang fredag framfor mig. Forhoppningsvis en bra dag i slutandan. Det ar himla svart nu att klamma in saker utover brollopet, men jag forsoker anda. Lite stress har val aldrig skadat. Vila kan man gora nar man ar gammal! Eller dod! Ryan gick upp runt halv 5 imorse och sprang i nastan en timme sa nu har jag tankt gora frukost till honom. Sen kommer Franz over och ska hjalpa mig att "prima" (aaaaah vad heter det pa svenska) koket innan vi malar det gront- vilket forhoppningsvis kommer ske inom den narmsta veckan. Sen ska jag skutta ivag till jobbet, hem igen med Lauren och da ska vi hjalpa till att rulla kottbullar till brollopet. Ingen ide att vanta pa Ryan eftersom han inte varit hemma fore 7 denna vecka. Lauren aker tillbaka till jobbet klockan 4 sa da ska jag stada for senare ikvall kommer det nagra tjejjer over fran jobbet pa en liten "girlsnigt". Oj vad jag behover det!

Igar var det tydligen Valborgsmassoafton! Det firade jag ju direkt inte.. det regnade har och var allmant gratt och deprimerande, likasa var mitt humor.

Men nu verkar det som om regnet har tilltagit for idag ska det vara 15 grader och inge regn och imorgon ska det bli 18 grader och inge reeegn!!! Skont!

Det ska bli otroligt skont med helg!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Grunda...?

2009-05-06 @ 08:32:51
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0