Veckans Challenge!

Den har veckan, da jaklar ska jag vinna!! Vi ar inne pa var fjarde vecka i Fitness spelet (shit va tiden gar fort) och hittills har Ryan vunnit 2 veckor och sa blev det jamnt den tredje. Men den har veckan ska jag vinna! Malet ar att antingen trana lag-intensivt 45 minuter (typ ga eller cykla) eller hog-intensivt i 30 minuter. Under forsta veckan kunde man aven fa sin stjarna genom att ga 10.000 steg. Eftersom veckorna gar sa okar vi stegen med 1000 steg sa den har veckan maste man (om man inte hinner trana under dagen) fa ihop 13000 steg. Det ar himla manga steg. De dagar da jag inte orkat trana overhuvudtaget har det slutat med att jag knappt fatt ihop till 6000 steg. Ar jag ute och gar i en timme far jag bara ihop runt 6000-7000 steg... det ar himla svart att fa 10.000 steg. Eftersom jag aven jobbar som servitris sa tror man att jag kan fa ihop manga steg men nar jag kommer hem fran jobbet har jag oftast knappt 5000 steg pa raknaren.

Men den har veckan SKA jag vinna. Min vinst ar namligen: a day at the Mall! Jag far shoppa for en viss summa! Och jag har redan scoopat in min vinst. En turkos klanning som jag ska ha pa mitt bachelorette party! Den kostar iofs bara 200 kr men den vill jag ha! Just nu leder jag i alla fall! Ryan hann inte trana igar nar han kom hem fran jobbet sa jag leder med en stjarna. Sa om jag inte ger upp i veckan sa kommer jag mest troligt vinna eftersom man inte kan komma ikapp om man ligger under. Han kan bara komma ikapp om jag skulle sloa till det en dag. Dock har jag en kansla av att han vill att jag ska vinna eftersom jag sa HIMLA GARNA vill vinna det har priset... sa jag tror han inte tranade igar bara for att jag ska kunna fa vinna i veckan.  

Haha, sot ar han!
Nu blir det att trana!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi.. gulligt av han =) Låter ju riktigt kul det där spelet! Kram

2009-03-19 @ 21:47:09
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0