Varkanslor

Idag ska det bli 60 Fahrenheit ute! Det ar ca 15 grader varmt. Hur underbart som helst. Funderar pa att ta en promenad nar jag kommer hem fran jobbet. Just nu ar det mycket som hander.

Franz och Susie for till Chicago imorse eftersom Franz behovde fornya sitt pass. (Jag fick foresten reda pa att om jag ska fornya mitt pass sa kan jag enbart gora det i New York eller Los Angeles) Hursomhelst, dom fragade oss om vi ville att dom skulle stanna till pa IKEA pa vagen hem! Sjalvklart sa vi! Sa nu kommer vi fa hem en massa Polarbrod och Kaviar och sa ska dom kopa hem en byra som vi har tankt ha i gastrummet dar pappa och Ros-Marie kommer bo.

Brollopsplanerandet gar for ovrigt bra, haller mig sysselsatt och jag tycker det ar hur roligt som helst, dock ar det lite stressigt ibland. Det kommer nog sluta med runt 400 inbjudna, vi far helt enkelt hoppas pa att vi inte lar kanna fler manniskor tills brollopet. LOL. Det dimper ner RSVP:s varje dag i var brevlada vilket alltid ar lika spannande. Tycker ni svenskar ar samst pa att skicka tillbaka era Rsvp:s *blink blink*. Vi har tillochmed redan fatt var forsta brollopspresent i posten. 2 enorma paket som hamnade hos Franz & Susi. Det var riktigt spannande. Vi vet inte riktigt vad vi ska gora av dom och sjalvklart ar man ju sugen pa att oppna dom. Men vi tanker vanta till paketoppningen som sker dagen efter brollopet och da ar ni svenskar inbjudna!

Ikvall ska vi och Franz & Susi ga och ata pa Olive Garden. Dom hade fatt ett presentkort dar sa da blir vi bjudna pa riktigt god mat. Pasta for hela slanten. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fara pa jobbet!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0