St Patrick's Day!

Har firas den irlandska St Patricks Day for fulla muggar. Folk har dricker fran 6 pa morgonen och 24 timmar framat. Helt galet, riktigt sa galen tankte jag val inte vara men nanting gott ska jag fira med ikvall. Ryan for inte till jobbet forran halv 11 idag vilket var himla mysigt. Det ar en riktig lyx nar vi kan spendera formiddagen tillsammans. Annars ser jag honom inte forrans vid 6 och sen ar han trott vid 9. Det skulle faktiskt inte vara sa dumt om han borjade jobba "second shift" vilket innebar att han inte skulle fara till jobbet forrans vid 3 tiden o komma hem vid 10. Men jag antar att det ar alldeles for kort shift for honom, som ar van att jobba minst 12 timmar om dan.

Jag kom precis hem fran en timmes prommis i solen. Hur harligt som helst. Det ar helt galet varmt har!

Efter jobbet for jag en svang till Brookfield Square och kikade in pa H&M. Usch vad jag ville handla mycket, ar sa himla manga sjukt coola o trendiga affarer har. Vilket ar underligt eftersom jag tycker inte Wisconsarna klar sig speciellt snyggt... jaja! Jag far helt enkelt halla i planboken. Kopte iaf ett par sweatpants for 5 dollar.. vad ar det? Typ 45 spann. Hittade 2 linnen och en t-shirt ocksa o allt for 23 dollar. 200 spann.. inte illa det faktiskt!

Nu ska jag satta mig framfor Sex & The City o pyssla lite mer med brollopet!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Tessi

åh...jag vill oxå ha värme och shoppa billigt.

Igår kom Jossan och Elin hem efter två månader i Asien! Jossan var på jobbigt idag...gissa om hon var brun, och BLOND! hon har blivit jätte ljus!

himla fint=)

2009-03-17 @ 22:42:40
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

jo vad skönt med promenad i solen, det gör ja också nu varje dag, inte lika varmt men skönt :) kram

2009-03-18 @ 16:37:19
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lisa

ooh, jag har också varit ute på promenad i solen. Det är varmare här i Boden också nu, men det är inte VARMT. haha, och inte blir det att shoppa något heller. det väntar vi med till USA. nååh, Lichpippen, du är saknad!!

2009-03-19 @ 12:28:49
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0