Mandag

Idag ar det mandag. Den trakigaste dagen pa hela veckan tycker jag! Det ar ju alltid langst till helgen pa mandagarna. Det gick faktiskt ratt bra pa jobbet idag, brukar tycka dagen annars pinar sig fram men det gick hyfsat fort. Jag steg upp runt 6 imorse. Ska verkligen forsoka stiga upp nar Ryan kliver upp sa att vi kan ga och lagga oss samtidigt. Annars gar han och lagger sig runt halv 10-10 och jag ar klarvaken och kan inte somna forrans efter 12, vilket ar bade irriterande och onodigt. 

Jag var helt dod pa sondagen efter en tjejkvall hos Eva i Madison. Jag korde dit i lordags (1,5 timmes bilfard) och hade tjejkvall med Jennie, Eva och Metka. Det var jattemysigt, vi at och drack gott! Vi hade kyckling"scoops" och bruschetta till forratt, aggplanta lasagne och flaskfile till varmratt och choklad"rulltarta" till efterratt. Och det blev da den ena och andra vi drack, Evas husregel var att man inte fick ha mindre an 3 glas vid tallriken! Haha! Vi provade Ryans mumsiga Cosmos, lite olika drinkar (bl.a. Einar och Lennart etc), vin och glogg!!! Och sa hade jag tagit med mig OLW:s sourcreme och Wild Onion dip som blev en STOR hit. Det finns ju inte har. Vi planerade for att traffas snart igen och vi planerade aven en akta svensk kraftskiva i slutet pa Augusti sa da blir det minsann nubbe och sanger. (Om nagon kanner for att kopa med sig lite nubbe till mig och Ryan nu nar ni kommer i Juni sa hor av er! Det gar som sagt inte att kopa det har!)

I sondags var jag helt slut efter tjejkvallen samt den langa bilfarden sa jag dackade klockan 8 i soffan och vi lade oss nog vid 9. Jatteskont var det och jag tog mig ju upp samtidigt som Ryan imorse vilket var skont. Jag fick mycket gjort idag ocksa: jag har stadat, lagat middag till Ryan, gjort brollopsinbjudningar, jobbat och gjort tyskalaxa. Nu ska jag ivag pa tyska!!!

Vi hors!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fullt upp med andra ord ;)

2009-03-04 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0