Jobbmiddag

efter jobbet for jag till Mayfair Mall och kikade runt lite. Harlig dag och strosa runt pa mallet, det sporegnar ute och ar jattetrist. Men grasmattan blir fin och gron! Jag hittade faktiskt nagra presenter till Ryan, bland annat ett par typ tofflor, slippers som han velat ha sen julas. Jag hade kopt ett par i julklapp men det visade sig att dom var en storlek for sma sa jag testar igen.

Nar jag kom hem fran jobbet sa ringde Ryan och sa att vi eventuellt ska ut och ata middag pa finrestaurang tillsammans med Ryans chef samt en annan Manager fran Frech. Ryan jobbar pa Inventix (som brukade heta Plas-Tec Tool & Dienamics) och dom koper i sin tur maskiner och robotar fran Frech. Forst hade Ryan inte tankt ga pa middagen men nar han forsokte slingra sig ur hade Managern pa Frech skojjat och sagt: maste du fraga frun om tillatelse forst? Sen slutade det i alla fall med att jag fick en inbjudan till middagen ocksa! Inte dumt, det ar ett jattegott steakhouse vi ar bjudna till! Man ska inte tacka nej till gratis steaks!

Nej nu ska jag val hoppa upp pa springmaskinen och svettas lite!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0