Happy Birthday Franz!

Idag fyller Franz ar! Dock har jag markt att fodelsedagar inte ar lika markvardiga har i USA som ar i Sverige. I alla fall inte i Ryans familj. Det ar liksom grattis pa fodelsedagen och sen rycker man lite pa axlarna och sen var det inget mera med det. VADDA sager jag! Sjalvklart ska man fira fodelsedagar! Jag ska da uppmarksamma varendaste en! Ikvall ska jag laga 3 ratters middag till Franz och Susi och vi ska vara vardar har hemma hos oss. Jag tycker for ovrigt det ar toppen att man har lite middagsbjudningar och gaster over hos sig ibland for da maste man verligen stada. Imorse satte jag och Ryan ihop var Ikea byra och sen har jag stadat och forberett for ikvall. Nu ska jag snart hoppa i duschen.

Pa menyn star det:

Forratt:
Skinkrullar med farskost och torkad Aprikos
Rostat brod med rorande rora (creme fraiche, rodlok, fetaost, farsk persilja)

Huvudratt:
Grekisk pyttipanna

Efterratt:
Vaniljglass med varm hjotronsylt

Mmmmmmuuuuuuums!

Och vad ar det for slags fodelsdag utan tarta???? Fast jag ids inte gora nan tarta idag, daremot har jag tankt overraska Ryan med tarta pa sangen nar han fyller ar.... om 3 veckor!

Hihi! Puss

Kommentarer
Postat av: Miiii

mysigt med middag hemma :) och tårta till Ryan, de tycker ja du ska göra :) tror ja ska göra en smörgåstårta du vet som vi gjorde, tills när ja fyller år :)

2009-03-15 @ 09:01:20
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0