Hairdues & Wedding Prep

Wiiiii, idag ska jag fara till Ryans harfrissa och gora en "prov" harfrisyr infor brollopet. Jattespannande! Jag fick dessutom ett mail imorse om att mina brollopsskor har kommit in sa jag ska passa pa att hamta upp dom ocksa! Nu ar det bara 3 manader kvar!!!!

Mycket brollop nu kanns det som! Jag har sjalvklart myyycket kvar att pyssla med, maste forsoka fa ratsida pa vad jag faktiskt har kvar att gora. Nu nar jag far skorna kan jag ju antligen ta min klanning och fa den "hemmad".

Igar foljde Ryan med mig till tyskalektionen, han blev varmt valkomnad. Naturligtvis hjalpte det ju att han tagit med sig 2 flaskor vitt vin!! Hehe. Och massa tysk chocklad och Lantjaeger. Efter lektionen for alla till The German Beer Hall och drack varsin ol! Mycket trevligt. Vi var nog inte hemma forrans vid 11 tiden. Stackars Ryan, han har inte sovit sedan lordagsnatt. Han kommer vara sa trott nu nar han kommer hem idag. Vi far se om vi gar ut och ater nat nu nar jag ar sa fin i haret eller om han bara vill krascha i sangen! We'll see.... gillar ni min fina svengelska.. ibland orkar jag namligen inte oversatta eller hitta ratt ord pa svenska sa da blir det en ren oversattningn fran engelska till svenska. EX: When he gets home from work he might just crash in bed...--> nar han kommer hem idag fran jobbet kanske han bara kraschar i sangen.. ah well, you know what I mean!!

Ikvall tror jag det ar American Idol Top 13! Hoppas hoppas! Det maste jag se!

Har regnar det for fulla muggar, vet inte hur vadret ar i Sverige. Men det ar gratt o trist.. det enda braiga ar att all snon har smalt bort! :) Nice!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha. tycker om din översättning :)Men det blir ju lätt så när man tänker på engelska hela dagarna . o nätterna också dessutom :)Du har ju inte fått nån update om mig o danny heller.. det är en lång historia o inte alltför rolig. men ja är då så otroligt singel just nu. så ja har inget emot om det finns nå "nice men over there" haha . o föresten. vädret här är mellan +5 o -5. fortfarande massa snö. men det är ju mycke ljusare nu så hela stan verkar ha fått en energikick. snart ligger man på kvarnis o solar igen, o badar i äckelvattnet ;) puss på nosen.

2009-03-10 @ 22:15:09
URL: http://lisaeklund.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag måste berätta om min dröm inatt... Jag drömde att jag var hos dig och Ryan men jag visste inte hur jag hade kommit dit. Jag är nämligen väldigt flygrädd så jag hade på något sätt somnat och "råkat" ta flyget till er i USA. Nu var mitt stora problem hur jag skulle kunna ta mig hem UTAN ATT FLYGA :-) Oj oj oj vilken panik jag hade i drömmen, men vi drack goda drinkar i alla fall ;-) Kram.

2009-03-11 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0