God Morgon!

Hmm, satt och funderade... skriver man Godmorgon ihop eller var for sig? Pa tyska skriver man var for sig (Guten Morgen!) och pa engelska ar jag osaker. Good Morning.. eller Goodmorning.. shit jag blir alldeles snurrig av alla sprak jag har i huvet just nu. Jaha, det var ju inte riktigt det jag hade tankt starta mitt bloggande med men fragan slog mig helt plotsligt nar jag inte visste hur jag skulle skriva God morgon, Godmorgon eller God Morgon? Haha! Tyskan kanns lattast just nu eftersom vi lar oss exakt hur vi ska prata!

Idag fore jobbet ska jag traffa en tjejkompis Rachl pa Starbucks. Ett jattebra intiativ fran hennes sida.. vi surrade lite igar pa Facebook och hon fragade vad jag gjorde idag och foreslog kaffe innan jobbet. Jag gillar Rachl jattemycket, Ryan kanner henne sedan skoltiden. Sen blir det jobbet och sen ska jag hem och fortsatta med mitt brollopspyssel. Lauren kanske hanger pa och ger mig en extra hand... det vore ju inte helt dumt, kanner att allting ar valdigt overvaldigande nu. Men igar pysslade jag faktiskt pa med bordsplaceringskortet och insag att det gick mycket fortare an jag trodde. Dom ar enklast att gora och blir sa himla fina! 

Nu imorse sag jag att Ryan lyckas fa ihop till sin stjarna (Fitness Challenge) innan han for pa jobbet... duktig var han men nu maste jag ocksa trana idag sa jag inte hamnar efter i poangrakningen. Han ligger redan fore med 2 poang.. men tavlingen gar superbra! Den far mig att trana minst 4 ggr i veckan och hjalper till att halla traningen "consistent".

Det borjar nalka (eller valka.. eller vad det nu heter) Bridal Shower och Bachelorette Party!!!!! Den 11 April blir det! Ska bli RIKTIGT roligt maste jag saga! :)

Nu maste jag ga och fixa haret!

Ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Tessi

God morogn och nalkas=) du har så rätt så!

förstår att det blir tjorvigt=)

2009-03-13 @ 16:34:39
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

Hej gumman! :) åh hade velat va där o kunnat hjälpa dig med pysslet, hade varit roligt. jaha vilka kommer ha det då, den 11 april? :) vad innebär bridal shower och bachelorette party? :) blandar ihop dem.. :)

2009-03-13 @ 17:00:30
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0