Antligen Helg!!!

Fredag morgon steg jag upp klockan 7, gjorde frukost at Ryan och sen tranade innan jobbet. Efter jobbet kom Lauren forbi och hjalpte mig med brollopet och vi drack nagra Smirnoff Twist och surrade! Det har blivit lite av en fredags grej att hon komnmer over och det ar faktiskt himla skoj! Nasta fredag nar hon kommer over sa ska vi gora fardigt alla buketter och butionnerer. Hon brukar stanna till 6-7 sa nar Ryan kommer hem fran jobbet gor han alltid en Cosmopolitan at oss.

Efter Lauren farit sa var klockan vid 7 sa da gick vi over till Susi och Franz och sen blev klockan helt plotsligt nastan halv 9. Da bestamde vi oss for att ga hem till oss och gora en "grej". Hehe, jag ringde och surra en snabbis med Marie sa hon vet om "hemlisen" som kommer bli en liten overraskning pa brollopet.

Marie: Hihi, soot gumman. Det var jatteharligt och hora din rost igen. Men du maste halla den har hemlisen HEMLIG for ingen annan kan veta vad vi EGENTLIGEN gor! Jag berattar mer nar jag pratar med dig. Du far sjalvklart beratta for Adam och Tessi men ingen annan! Puss gumman. Provar ringa idag om jag hinner annars ringer jag imorgon!!!!

Idag ar det lordag och jag steg precis upp. Usch jag sov alldeles for lange. Ryan steg upp klockan 8 och da tankte jag att jag bara skulle ligga och dra mig men sa rakade jag somna om anda tills klockan 10. Men han var jatteduktig, sprang pa springbandet i 1,5 timme och ska fortsatta nu tills han har 13000 steg. Och klockan ar bara kvart over 10. Duktigt pojke. Igar fick han 18000 steg och jag hade runt 15000. Jaaa vad kan jag saga, det gar riktigt bra for oss med den har tavlingen. Och vi har 4 veckor kvar. Sen ska vi nog fortsatta en ny tavling fast gora det svarare och nya priser!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska gora. Ryan planerade eventuellt att traffa Dave senare ikvall sa jag vet inte riktigt vad jag ska hitta pa. Funderade pa att dra en svang till mallet, eller ga ut och ga en svang. Jaja, inga speciella planer!

Kram


Kommentarer
Postat av: Miiii

Ja, det är klart jag ska hålla det hemligt gumman :) hihi spännande! vi höres snart. kram.

2009-03-21 @ 19:55:05
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0