Ont i ryggen och irriterad

Idag vackte Ryan mig strax efter 7. Aven om jag helst bara vill do och dra tacket over huvudet sa klattrar jag ur sangen och stiger upp. Har sa mycket pa agendan att jag inte riktigt hinner ta langa sovmornar langre. Jag har sjukt ont i ryggen efter testat Boxnings ovningarna pa Wii:et. Himla bra traningsprogram, vi ska inhandla Wii Fit nasta gang sa vi kan sluta ga till gymmet! LOL.

Sen skulle jag forsoka betala en rakning till brollopet med min svenska internetdosa men den har borjat kruppa sa den visar bara halva siffror och det ruskigt frustrerande att sitta och gissa varje siffra, framforallt nar 8, 9 och 0:orna ser likadana ut och 3, 6 ocksa! Tog mig ungefar en halvtimme att lyckas logga in pa internetbanken och sen faktiskt fora over pengarna. Men tji for den som ger upp, inte jag och tillslut gick det. Men sa irriterande att jag sen inte kan ringa och bestalla en ny! Jag maste personligen ga in pa en bank i Sverige, vilket ju ar fysiskt omojligt nu nar jag bor i USA, sa istallet maste jag ge fullmakt at min pappa (vanta pa dumma papper ska komma hit sa jag kan skriva pa fullmakt och sen skicka papprerna till pappa som i sin tur kan ga och fixa det har irriterande ontet at mig). IRRITERANDE!

Irriterad blir jag nar det inte gar felfritt! Och hungrig ar jag. Idag ska jag och Susi aka over till Aly innan jag borjar jobba och sen blir det jobba och sen kommer Deanna over mellan jobbet, eftersom hon jobbar ett split pass 11-2/4 och hon vill inte kora anda hem. Onodigt och kora typ en 1 timme fram och tillbaka nar hon bara har en break pa 2 timmar.

Imorgon har vi mote med pastorn och pa torsdag ska Ryan och grannen Jim forsoka lagga klart hallgolvet!

Jag, jag har myyycket att gora! Vet inte ens i vilken ande jag ska borja.


FY F******N jag har en riktigt dalig dag!

Kommentarer
Postat av: Miiii

förstår att du e stressad gumman!! och vad dumt med dosan, tar ju tid för din pappa att få sånna papper också, stört :/ hoppas ni hinner med allting nu.. ni får ta de som är viktigast först, dvs bröllopet, huset kan ni ju fixa mer på allt eftersom.. men brölloppet är ju snart :) pussokram

2009-06-02 @ 17:33:50
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gumman! Tänk va roligt det kommer bli om inte ens en vecka =) Och snart så kommer du ha ledig tid igen när bröllopet är klart och då får du verkligen ta och vila upp dig. PUSS

2009-06-02 @ 18:45:30
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0