Oforglomliga minnen

Manga har fragat mig nu efterat om jag ar ledsen nu nar alla "svenskarna" har farit hem. Det ar ganska underligt men jag maste arligt talat saga nej-- det ar jag faktiskt inte. Vanskap for mig ar inte da man traffas varje dag och umgas hela tiden. Vanskap for mig ar att veta att i sitt hjarta sa finns ens vanner alltid dar, vare sig dom ar nara eller langt borta. Vanskap for mig ar ett band som aldrig kan brytas. Vanskap for mig ar nar man tanker pa sina vanner och ler, skrattar och minns alla de underbara stunder man delat med varandra. Vanskap for mig ar att veta att mina vanner aldrig kommer finnas langt bort-- for ni finns hos mig varje dag: i mitt hjarta, i mina tankar och i alla mina bilder.

   
   
  

Puss allihopa!!!!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nååh, babe. Sant som du säger. Riktig vänskap är något underbart. Känner verkligen samma sak och uppskattar våran vänskap till tusen! du är en helt underbar människa Marielle. Var så himla skönt för oss när vi for från usa att veta att du verkligen har det bra och att du har folk som tar hand om dig o bryr sig om dig och framför allt älskar dig där bort också. för som sagt, vi kommer alltid finnas där för dig. Vart vi än är ! :) puss

2009-06-20 @ 17:07:53
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0