En bra dag pa jobbet!

Jag och Susi for och traffade Aly idag, det var himla harligt och se henne. Glad att hon ar en av mina brudtarnor. Sen for jag till jobbet och det ar alltid sa skont att fa komma ur huset och traffa lite manniskor. Skulle do om jag var hemma hela dagarna och ruttnade bort. Vi hade en bra dag ocksa.. fick bra med pengar. Efter jobbet bestallade jag och Deanna en macaroni & cheese-pizza... Alex pa jobbet skrot om hur gott det var sa vi var tvungna och testa. Den var ganska god.. men inte alls sa god att jag skulle bestalla den igen. Men helt ok.

Nu ska jag forsoka satta pa ett kol och stada nagra rum. Sen brollopsgrejjer ikvall.

Och sen ar jag ledig anda fram tills mandag! Skont och ha ett sant pass flexibelt jobb!

Sen nar jag kom hem fran jobbet sa var det en stor blomkorg i koket. Tydligen sa har Ryans jobb skickat blommor till mig, ett tecken pa att dom forstar vad "fruarna" tills deras anstallda far sta ut med... Deanna skrattade nar hon sag dom och sa: like that's gonna cover it!

I agree!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0