Brollopsbilder

Idag klockan 11 ska jag och Ryan fara till fotografen och hamta upp vara brollopsbilder. Ar supernervos och spand pa hur dom blev. Han sa att han tagit runt 700 bilder. Och vi far allihopa!!!!!! Wiiiii super!!! En bra dag idag, det ska bli runt 25 grader! Vaknade och hittade Ryan i koket, han forsokte overraska mig med vafflor pa sangen! *naaaaaaw*.

Igar kvall runt 5 tiden for vi till kyrkan, Susi och Franz var involverade i en "refugee dag" da det bland annat fanns en buffe med himlens alla olika ratter, matratter fran Irak, Jugoslavien, Japan etc. Himla roligt och testa pa. Efter det for jag och Ryan hem och da var det fortfarande sa himla varmt ute sa da cyklade vi till Blockbuster och hyrde en film: He's just not that into you. Men vi hann aldrig se den eftersom vi borjade dricka en massa drinkar och shota Apple Pucker och sen spelade vi Wii! Men vi tankte se den ikvall istallet innan vi ska lamna igen den kl 11.

Imorgonbitt ska jag hamta pappa, Rose och Viktor fran flygplatsen! Pa kvallen ska vi ata kinamat och ga pa salsakurs!

Har fatt ett jobberbjudande ocksa, kanns superlaskigt att lamna Boulder Junction men samtidigt ar jag sugen pa att testa nat annat. Jag har ju trots allt snart jobbat pa Boulder i 1 ar och dar blir det inga karriar-klattringar. Det har jobbet ar pa ett jattestort foretag Johnson's Cable och da kommer jag jobba i kundtjanst. Jobbet ar onsdag-lordag 1pm-12am men sa ar jag ledig sondag, mandag och tisdag. Det ar ett 4 veckors kontrakt och med lonen jag skulle fa samt med benefits sa ar det naturligtvis battre an Boulder. Jag hade telefonintervjuen i lordags med managern Isabelle och hon sa att hon var valdigt intresserad av att fa in mig i foretaget och pa mandag kommer Naomi (rekryteraren) kontakta mig for mer information, sa da ska jag fraga lite mer fragor!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Miiii

åh du måste bränna ut skivan o skicka så fort du kan gumman!!! :) då behöver vi kanske inte vänta 3 veckor!!! :) PUSS

2009-06-21 @ 18:20:01
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

så du jobbar alltså 13-00? eller, blir det så?

2009-06-21 @ 20:13:51
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Mia

Låter ju toppen det där gumman!! =)

2009-06-22 @ 01:28:57
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Mia

Det var Johnny och Sara som hade börjat med det så vi följde med dom ut en sväng och nu är vi fast =) Jo det finns massor över hela världen! I Menomenee falls och ca 2 mil utanför finns det just nu nästan 1500st utplacerade! =) Ni borde registrera er och prova.. basic medlemskapet är gratis! PUSS

2009-06-22 @ 15:31:24
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0