Spontan utekvall

Torsdag eftermiddag efter jobbet spenderade jag med Deanna och Lauren, vi sag High School Musial och lag i soffan och myste. Efter dom for hem fortsatte jag titta pa tvan och skulle precis borja titta pa trean nar min telefon borjar buzza. Ett meddelande fran Tammi: U want to go out for one? Ooooh mutter tanker jag. Hade dragit pa mig min pyjamas och var valdigt bekvam. Men klockan ar bara 8 och Ryan ar i Kanada sa why not? Sa jag hoppade in i duschen och hon kom och hamtade mig en halvtimme senare. Hon ville aka till Mad Dogs och kolla in det nya stallet, saga hej till Devin och dessutom var Jess C och Trisha dar. Vi skulle bara stanna for en drink. Slutade med 3 drinkar och massa shots senare. Vi spelade biljard med Angel och Ricardo och hangde i baren med Devin, Dominick, Trisha, Joe, Jess C, Scott och Jess H. Det blev en jattetrevlig utekvall fast vi kom inte hem forrans halv 2.


Idag efter jobbet ska jag och klippa haret. Sen vette sjutton... Jess C ska borja plugga i host sa hon sa upp sig fran jobbet och tyckte att jag skulle faxa in min resume till hennes gamla jobb. Sa det ska jag gora, far se om det blir av nat med intervjuen nasta vecka. Har dom inte hort av sig nat pa mandag efter jobbet sa ska jag prova ringa. Kommer faktiskt inte ihag om vi bestamde nat men jag tror receptionisten var tvungen att prata med the hiring manager forst. Sen kommer ju Ryan hem ikvall! Antligen! Skont att fa hem honom, tycker inte om att vara ensam i huset! Speciellt om natterna!

Och sa var det helg igen....!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0