Strippklubb

....att understryka: strippklubben jag eventuellt ska till pa torsdagkvall ar en "gentlemen's club". Bara kvinnliga strippor.. sa det ar ju inte vidare kul for tjejer, men vi aker dit for att stotta Lalicata familjen, mina agare! Igar vid baren sa delade Sue ut en massa gratisbiljetter dock sa nu kommer jag sakert aka eftersom det ar gratis intrade!

Idag maste jag stada! Vill ha fint till imorgon pa min tjejkvall. Har kopt ett jatteroligt spel (aldrig spelat det sjalv dock) som heter The word of things. (hmmm... har en kansla av att jag har redan berattat om det har spelet.. borjar jag bli senil kanske?!) Man laser en massa kort i alla fall som det kan sta till exempel: "With Chocolate I like to....." sen ska var och en skriva ner vad dom gillar att gora med choklad och lagga det i en hog. Endel kanske skriver: eat... andra skriver play with... etc etc! Sen borjar spelaren till vanster om "the reader" att gissa vem som har sagt vad.. och man far poang om man gissar ratt. Gissar man fel ar man ute ur rundan och det gar vidare till nasta spelare.... later himla kul.. Hihi.. ska bli sa himla skojsigt! Sen har jag Tabu ocksa, Singstar och Catchphrase! Catchphrase ar ungefar som med andra ord fast det ar en elektronisk dosa man skickar runt... och man vill inte ha den i handen nar tiden ar ute for da har man forlorat!

Ryan maste packa for han aker till Kanada imorgon bitti och kommer hem torsdag kvall. Trist att han maste aka bara en dag... sitta pa flyget en massa timmar bara for en dag. Sen berattade han att han aven kanske maste fara till Kanada hela nasta vecka! huuuuh.. supertrist!

Nu ska jag gora mig iordning for jobbet och sen cykla! Sjukt skont att cykla till och fran jobbet. Imorgon kommer dock Lauren och hamtar upp mig eftersom vi ska aka och handla mat efter jobbet imorgon. Tur att hon kommer over och hjalper mig fixa iordning! 

Det har blivit sa himla fint i vardagsrummet sen vi kopte bokylla och vintrinskap.. ska forsoka fa na bra bilder pa det och lagga ut!

Tjingtjong langkalsong!
 

Kommentarer
Postat av: Miii

det låter som roliga spel :) det blir nog toppen!! ja, lägg ut nå bilder på erat fina vardagsrum :) pöss.

2009-07-14 @ 18:17:00
URL: http://miiimary.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Tessi

ja bilder vill vi ha..

jag var in på veckans allehanda idag och hittade MASSA fina grejjer.. som inte var så dyra faktiskt=) har inte bestämt vad jag ska köpa ännu men när jag har fått upp det hemma så får du se=)

2009-07-14 @ 19:51:28
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0