LYCKLIG



Vad underbart det ar-- nar kanslan av karlek bara vaxer och vaxer.  Jag blir karare i denna man for varje dag som gar-- hans underbart vackra glimmande ogon, hans arliga, sarbara leende.... aldrig kunde jag dromma om en underbarare eller finare man! One does not fall into love; one grows into love, and love grows in him-- Karl Menninger



Jag har aldrig varit lyckligare i mitt liv. Han kompletterar mig, far mig skratta, far mig le, far mig att vara mig sjalv. Brollopet var som den basta drom jag nagonsin haft-- den basta dagen i hela mitt liv.  Det basta av allt-- det ar en drom jag lever varje dag!



Hihi!!! Varldens basta dag var dagen jag gifte mig med Ryan. Nu sitter jag och vantar pa att min man ska komma hem, han och Russ for och kopte fyverkerier ikvall. Medans jag vantade pa honom for jag till Blockbuster och hyrde en film och kopte en Big Mac fran Donken! MUMS!!! Skitbra film ocksa, en shoppolics dagbok.. eller vad den nu heter. En perfekt tjejfilm for mig!! Imorgon ar Ryan ledig, jag jobbar lunch. Mellan lunch o middag kommer Lauren och Deanna over och hjalper mig med Thank u cardsen, och som beloning far dom naturligtvis varsin Cosmos! Dom ar latt kopta! LOL!



You are the eyes I seek, whenever fear is closing in.
You are the faith that guides me, whenever hope is thin.
You are the strenght that lifts me, whenever I feel weak .
You are the voice inside me, that always helps me speak.
You are the solution to all my wrongs, whatever they might be.
You are the one I've choosen, the one that's right for me.
You are the one I'll love forever, as I will always stand by you.
You are the only one who's right for me, nothing else will simply do.
Forever and always, til death do us part.
For now and forever, you will always have my heart.









Kommentarer
Postat av: Miiii

Åh va fint gumman :) jag är verkligen glad att jag kunde vara med på din bästa dag i livet då ni var så underbart fina! :) Så glad att du hittat din drömkille! :) Puss.

2009-07-03 @ 09:17:34
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Är så glad för erans skull gumman! Äntligen får ni bara ha varandra utan bröllops stress eller annat =)

Ni passar varandra perfekt! PUSS

2009-07-03 @ 12:06:35
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Annika

Så fina bilder Marielle. Kram Annika.

2009-07-03 @ 21:42:49
Postat av: lisa eklund

Nååh, nu kommer tårarna igen.Är så himla glad för eran skull! Du är verkligen värd detta o så mycket mer!! :) puss

2009-07-07 @ 00:20:56
URL: http://lisaeklund.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej Marre, guuu vilka fina bilder!! =) Grattis ännu en gång! Jag blir så glad av din lycka! (hoppas ju själv på ett frieri inom en snar framtid!! ;) haha



Kram

2009-07-09 @ 12:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0