Jobb intervju!

Igarkvall, uttrakad eftersom Ryan lamnat mig for Kanada, satt jag och kikade runt pa massa jobb. Borjar bli less pa Boulder Junction, alskar mitt jobb och mina vanner, men det borjar bli daligt med kunder och dricksen ar inte den basta just nu. Dessutom vill jag bidra till mitt och Ryans gemensamma hushall! Sa jag borjade soka massa roliga spannande nya jobb och efter jobbet idag hade jag ett meddelande pa telefonen. Sa imorgon ska jag pa intervju pa ett foretag som heter Prestige! Later superspannande.

http://www.achieveprestige.com/

Hoppas verkligen det ar nagot for mig for det later riktigt intressant! Sa direkt efter jobbet imorgon sa drar jag ivag och haller tummarna att det ar nagot vart att satsa pa! Vill verkligen komma igang med en karriar nu!

En snabb uppdatering om intressanta nya grejor:

1. INGA LINSER PA 2 VECKOR: jag ska gora LASIK ogon operation-- forhoppningsvis innan vi drar ivag till Tyskland sa da far man tydligen inte ha sina linser pa sig 2 veckor prior till undersokningen. Riktigt drygt eftersom jag ska pa jobbintervju imorgon och jag vill inte se ut som en jakla tont med glasogon! Men men.. vi far se hur det gar. Om jag inte far jobbet tanker jag skylla pa mina glasogon! HAHA
2. BILLOS! I mandags nar jag skulle starta min bil sa vagrade den starta. Sa da tog jag Ryans bil till jobbet. Imorse nar jag skulle ta Ryans bil till jobbet sa ser jag Franz sta utanfor deras hus och vifta galet med armarna. WHAT? Jaha, da hade jag tydligen fatt rejal punka pa hogra framdacket. Sa da fick jag ta Susis bil till jobbet. Tacka gud for att jag har varldens basta svarforaldrar. Usch jag ar sa spoiled!
3. Tjejkvall...IGEN! Imorgon kvall kommer Lauren, Maria, Robin, Deanna over pa en liten tjejkvall. Vi tankte ata Sushi, dricka vin, spela spel och hyra skrack film. Ska bli skont med lite sallskap, det ar sa tyst och ensamt utan Ryan!

Det var val det! Kram pa er allihopa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på intervjun! Låter ju jättespännande att jobba med events :o)



Och ögonoperationen blir jag avundsjuk på, jag vill också...så träligt att ständigt behöva hålla på och ordna med linser och plocka med dem...

2009-07-22 @ 08:54:25
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Tessi

jag vill oxå se skräckis...får aldrig göra det med johan-..

2009-07-22 @ 15:38:26
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Mia

Åhhhh va avundsjuk jag är på dig nu!! Jag vill också fixa ögonen =)

Låter spännande med jobbet.. jag håller alla tummar och tår för dig! KRAM

2009-07-22 @ 22:35:47
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

va skönt att du ska fixa ögonen :) måste va skönt för dig!! och hoppas jobbet går bra för dig!! Mysigt med tjejkväll, puss.

2009-07-29 @ 10:02:22
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0