Heliga Sondag

Idag tog jag och Ryan annu en harlig sovmorgon! Sov till halv 10.. sen steg vi upp och han gjorde mig frukost i koket. Nu sitter jag och kampar med alla tack-korten.. ska forsoka fa ivag dom senast i slutet pa veckan. Och matt ar jag, at macka med kraftost, skinka och varm choklad. Idag ska vi pa Pig Roast hos Dave och Kari.

Igar hade vi en helt underbar 4 juli. Vi lagade middag och at hemma hos oss, sen sa drack vi kaffe och at leftover wedding cake. Sen gjorde Franz en bon fire och vi satt dar till runt midnatt. Vi tittade pa fyverkerier som grannarna skot och Ryan hade aven sin egen lilla fyverkeri.. det var hur mysigt som helst. Vi satt och pratade om gamla minnen; Susi och Franz berattade om nar dom traffades nar dom var 16 ar gamla. Dom var tillsammans i 11 veckor innan hon var tvungen att fara hem till USA igen och sen hade dom langdistans men pa den tiden var det mycket svarare eftersom dom var tvungen att brev-vaxla och att ringa var alldeles for dyrt. Franz familj hade inte ens en egen telefon sa han var tvungen att ga till postkontoret. Och sen gick Susi pa hogskola har i Milwaukee och traffade nan annan kille... men hon sa att hon hela tiden visste att Franz var den ratta! Haha.. sa himla kul och hora deras historia! En helt underbar 4 juli var det i alla fall.

Jag testade Wii fit igar ocksa och min Wii fit age var 48. Inte sa bra.. maste nog ta tag i traningen nu!

Kram

Kommentarer
Postat av: Miiii

vad mysigt det lät :) ja wiifit räknar ju ut åldern, hehe flummigt.. men nog är du väl rätt bra tränad? :)

2009-07-05 @ 21:19:27
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0