Fast and Wrong!

Det ar sa typiskt mig! Min pappa uttryckte det valdigt bra! Jag fick hem en order igar som jag bestallt drygt en vecka sedan! 3 flaskor med olika smaker. Senare pa kvallen nar Ryan kommit hem fran jobbet tittar jag lite extra pa en flaska och utbrister: Strawberries and Cream... that's not right.. it's supposed to be Vanilla Frosting! Upprord visar jag felet till Ryan och bara for att vara extra saker pa min sak sa kolla jag min order... pa pappret star det som jag misstankte: Vanilla! Haha, tanker jag och skriver ett argt mail till personen som skickade min order. Imorse fick jag tillbaka ett mail dar det star: Sorry for the confusion, but the bottle that you are talking about does not come in a Vanilla Frosting flavor....  hmmm, hon fortsatter skriva: however, the other bottle I sent you is indeed the vanilla that you wanted. Jag hamtar min order lista igen och borjar lasa igenom hela pappret... OOOPS! Jag lasta bara Vanilla nagonstans pa pappret och trodde att jag var helt ratt. Om jag daremot hade fortsatt lasa igenom HELA pappret sa hade jag snart upptackt att jag faktiskt aven bestallt Strawberry pa en av flaskorna och Vanilla pa den andra flaskan.. sa hon hade skickat HELT ratt grejor, bara jag som inte ides lasa igenom hela pappret och sett att allting faktiskt stamde om jag varit lite mera noggran. Var sa inne pa att hon skickat fel grej! Jag berattade for Ryan mitt misstag och han borjar skratta och sager: What is it that your dad always say? Fast and Wrong.

Fy vad jag hatar nar han har ratt!!!!!!! Och att jag aldrig lar mig! Samma gamla visa!!!!

SUCK!

Hursomhelst, idag ska Susi och jag traffa Aly och bjuda henne pa lunch och ge henne hennes baby present! Sen ska jag och Ryan mysa.. fast han maste fara pa jobbet en svang. Jakla dumma jobb.. forra veckan jobbade han, eller om det var veckan darpa sa jobbade han iaf over 65 timmar och dom ville fortfarande att han skulle jobba lordan. Nej tack sa vi! 65 timmar man-fre.. Han far inte ens betalt for overtid.. annars hade det ju varit kanoners! Och pa mandag-fredag far han till Kanada!

Vi funderar pa att ga pa bio ikvall, jag vill se Harry Potter och jag ALSKAR att ga pa bio!

Ha en bra helg!

Marie: Aker ni utomlands pa tisdag???! Va fort sommaren har gott!!!! Harligt! Hoppas ni far en harlig resa!

Kommentarer
Postat av: Tessi

varför jobbar han då övertid om han inte får betalt för de? han måste ju ta ett snack med sin chef eller nå

2009-07-18 @ 17:58:38
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

jaa det är ju ganska dumt o jobba övertid om han inte får betalt? ni missar ju massa tid tillsammans!! nej usch..

och JOOOO vi åker på tisdag utomlands!! jag längtar som fasen, ska bli så underbart!! :)

2009-07-18 @ 23:57:22
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0