Bra start pa veckan

Steps: 16 987
Aerobic Steps: 9662
Miles: 6.97 (11.2 km)

Nar jag kom hem fran jobbet hade jag fatt ihop runt 5000 steg.. mitt mal varje dag ar att fa 10.000 steg. Skont med stegraknare, man motiverar sig sjalv att ga lite mer an en vanlig dag. Efter jag vattnat blommorna, pysslat lite med tack-korten sa fragade jag Ryan om han ville ga med mig nar han kom hem fran jobbet... svaret jag fick var: but I don't know when I'll be home. Jaha, tankte jag, da gar jag val en svang sjalv. Det slutade med att jag tog en promenad till hans jobb, i hopp om att kanske fa en aktur hem. Hehe... men nar jag kom dit sa var hans bil fortfarande pa parkeringsplatsen och jag hade korta shorts pa mig och linne och kande inte for att ga in pa hans jobb dar alla maskinerna ar sa jag lamnade en lapp i hans bil: pick me up on your way home. Jag hann ga anda hem igen innan han var fardig pa jobbet. Men skont var det och ga! Till middag gjorde vi halleflundra med ris och sallad! Mycket gott!!!!!

Idag ser det ut som annu en harlig dag! Det blir att jobba och sen ska jag hem och pyssla nagra timmar och sen ska jag ut igen pa en liten promenix!!!!

Imorgon ska jag pa ett sex party... (hmmm... har kanske redan skrivit det) och pa torsdag ska jag pa Mad Dog Grand opening i Greenfield! Tveksamt om jag far Ryan med mig... men jag ska dit i alla fall!!!!

Snart maste vi boka resan till Tyskland ocksa-- vantar bara pa svar fran AK och se om hon kan hosta gaster i slutet pa September!

Have a nice day!


Kommentarer
Postat av: Miiii

Bra att du kommit igång :) superbra med en stegräknare juh! önskar ja med hade en. Pöss.

2009-07-07 @ 21:33:08
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

förstår att du längtar! ja ska sätta mej och kolla på resor oxå..får se om vi kan åka nånstans. de hänger lkite på om jag kommer in på högskolan elelr inte=)

2009-07-08 @ 11:03:54
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0