4 Juli

Idag ar det USAS nationaldag... eller "Independence Day". Igar, den 3 Juli for jag, Ryan, Tammi, Tom & deras dotter Taylor till Menomonee Falls parad vid 8 pa kvallen och sen motte vi upp Deanna for fyverkerier. Efterat blev vi bjudna pa bonfire av Deanna men gammalt trakigt par som vi ar for vi hem istallet... det tog oss nastan en timme att ta oss hem i all trafik pa vagen hem. Hela Menomonee verkade varit ute for att se fyverkerierna... val hemma la vi oss i sangen och myste framfor tv:n. Usch vad trakigt jag kanner mig... ar hellre hemma med Ryan och bara myser an ute och festar. Jaja, gammal trakig hemmafru har jag minsann blivit. Men jag ar hellre hemma med min man!

Imorse tog vi sovmorgon och lag i sangen anda till 9. Sedan for vi och handlade mat till ikvall, ska bjuda Franz & Susi pa middag ikvall och tacka dom for allt deras stod under brollopet. En liten gava har vi ocksa, nagra inramade foton som vi ska ge bort. Mer roligt an sa kommer det nog inte bli.. kanske natt litet fyverkeri och bon fire.. och dricka sjalvklart!!!

Pa onsdag ska jag och Tammi pa nat sex-dirty-romance kalas.. Danielle fran jobbet har nat party hemma hos sig dar man far kolla pa sex grejjor och kopa om man vill.. ska bli intressant.. jag har mest tankt aka dit for att vara social och dricka!!

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0