In recovery

ja, det hander inte sarskilt mycket nar man ar i aterhamtnings-stadiet. Mycket vilande och bara forsoka ta det lugnt. Jag ser pa film (inte lika mycket som jag trodde dock), spelar nintendo och jobbar mycket med brollopet. Mycket sma don och klippa och klistra som passar mig bra just i det har tillstandet. Pa torsdag blir det "cake-tasting" sa da hoppas jag att jag kan ata mer ordentligt. Just nu ar det bara soppa, chokladpudding, applesas, potatismos, choklad glass och sant dar som galler. Sant man blir fort less pa. Langtar till jag kan borja tugga igen... men hittills har jag haft tur. Ingen svullnad och jag har inte behovt ata av dom starkare varktabletterna. Forsoker undvika dom eftersom dom ar just sa pass starka. Jag har en till dag att aterhamta mig och sen ar det tillbaks pa jobbet igen pa tisdag, vilket inte borde vara nagra storre problem. Jag jobbar ju bara mellan 11-2.

What else? Jo just det, innan jag glommer...

OBS!!!!!!!!

For er som har tankt komma till mitt brollop(!!!!!) och funderar pa det har med
bokning av hotellrum: ni kan ligga lite lagt med det an sa lange. Jag vet att vi skrev pa inbjudan: bokningar kan ske fran och med februari. Vi har dock inte fatt kontraktet fran hotellet annu (med de nya priserna etc) sa ni kan som sagt ligga lite lagt med att boka hotellet. Jag skulle tippa pa att ni sakerligen kan boka nagonstans mellan mars och april utan problem men just eftersom vi inte fatt kontraktet fran dom an sa kanske ni kan vanta lite med bokningen av hotellrum. Det ar ju forstass ingen som helst bradska heller. Och sa fort jag och Ryan far uppgifterna om priser etc sa ska jag lagga ut det har pa bloggen!!!

Och har ni nagra som helst fragor eller synpunkter angaende brollopet sa far ni garna hora av er till mig, har pa bloggen eller pa min mail: [email protected]

Kommentarer
Postat av: Miiii

Ah okej, då får vi vänta tills dess, så ser du senare vilka priser de kommer bli o så!! :) På torsdag ska vi träffas alla och bestämma oss om resan, om vi ska ta på nätet eller resebyrån! blir kuligt :) kram

2009-01-12 @ 21:17:09
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Viktor

Hej!



Längtar så himla mycket tills vi kommer till USA! Kommer att bli roligt. Har du det bra annars!?



Kram

2009-01-12 @ 21:57:05
URL: http://s-info.se/viktor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0