FYI

FOR YOUR INFORMATION

det gar jattebra att emaila er RSVP till brollopet till mig ocksa pa: [email protected] eller ringa: 001 262 790 9756. Om ni kanner for att spara 11 kr pa portot. Hur ni an gor sa glom inte bort att skicka er RSVP fore 1 April!

Laste pa Mias blogg (http://www.miaindia.blogg.com/) att hon hittat en websida dar ni kan gora intradestest till USA! VIKTIGT! for er som inte gjort det bor gora det. For det vore valdigt trakigt om ni star pa flygplatsen i USA och sen inte kan komma in for ni glomde gora ett litet sketet test. Det här är iaf sidan där ansökan finns:  https://esta.cbp.dhs.gov/

Jag har fortfarande inte hort nagot fran hotellet, och jag tror inte dom kommer hora av sig forran tidigast Mars/April men kann ingen bradska med det. Hotell ar ju inget man behover boka supertidigt i forvag, och sa fort de hor av sig till oss berattar jag det till er!

For er som kommer glom inte bort att hyra bil. Det ar pa tok omojligt att ta sig runt i USA! Men om ni gar ihop nagra stycken sa ar det inte alls speciellt dyrt. Bensinen har i USA ar halften som billigt som i Sverige. Ryan tyckte att det borde vara billigt (billigare) for er att komma hit eftersom han tycker det ar svindyrt att turista i Sverige, dar allt ar 3 ganger sa dyrt ! Hehe!



Min allergi forsvann ju drygt 2 dagar efter jag fick den sa vi antog att jag var allergisk mot antibiotikan som jag at efter jag dragit mina visdomstander. Men nu har dom kommit tillbaka igen och jag vet inte varfor. Men som tur ar sa har jag en lakarundersokning senare idag sa da far jag fraga vad hon tror.

Igar kande jag inte alls for att stada men sen sa tog jag mig sjalv i kragen och skrubbade (pa knana och allt) toaletten, som sakerligen inte blivit stadad sen Ryan flyttade in(!!!!) och det var det vart. Nu blanker det fint i alla horn och kanter. Kanns sa himla frascht, visste inte att jag var sa duktig pa att stada.. men det ar en viss skillnad nar man skaffar eget och maste bo i skiten! Hahahaha! Da ar det minsann vart att stada!

Ta ta!

Kommentarer
Postat av: Miiiii

Va bra att du hitta sidan där man kan göra testet! ska göra de imorron tror ja, nu e jag så trött så då gör ja säkert fel :) Jo vi ska nog försöka boka bil snart också hoppas ja, eller när de närmar sig, kanske maj. O hotellet får vi ju veta då ocskå typ. :) kraaaam

2009-01-28 @ 17:14:06
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0