ENSAMMEN

Klockan ar snart sex och jag sitter har och och klipper ut sma hjartan, till brollopet. Funderar namligen pa vad jag ska hitta pa. Om jag ska gora middag kanske, eller fortsatta klippa ut hjartan. Snart ska jag i alla fall hoppa i soffan med middag (sen chokladglass till efteratt) och se Mamma Mia och High School Musical 2 tror jag det blir ikvall. Ryan ar pa sin grabbkvall, Metallica-konserten sa jag blir helt ensam i natt. Kanns lite trakigt, saknar hans narvaro. Men men, han har sakert valdigt roligt och det fortjanar han!!! Min lilla guldgrabb! 

Idag sa hade jag ju ledigt fran jobbet, sa jag passade pa att gora lite arenden. Fixade mitt SSN (Social Security Number) sa nu har jag andrat mitt efternamn och det nya kortet borde dyka upp i min brevlada inom 2 veckor! Skont!! 

Resten av eftermiddagen spenderade jag tillsammans med Susi. Vi for och undersokte brollopsbuketter till brollopet.. och jag ar ratt nojd med vad vi hittade. Det ska bli sa spannande nar den stora dagen antligen ar har, just nu kanns det lite som ett pussel, man ser alla sma delarna. Ska bli sa kul att satta ihop alla delarna och se slutresultatet!!!





Miii: Vad kul att ni antligen ska traffas (allihopa) och fixxa med resan! Hoppas det loser sig for alla nu!! Och lycka till imorgon!
Viktor: Jooo jag har det toppen bra har! Men jag langtar SA INNIBOMBEN till ni ska komma! Vet du om Aka och Frida ska komma ocksa?

 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh vilka fina blommor =)

2009-01-13 @ 15:06:56
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad ska du ha för blommor i bröllopet då? Eller får du inte avslöja sånt i förväg???

2009-01-13 @ 15:42:24
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0