Antligen ska dom bort...

imorgon klockan 10 ska jag aka in och ta bort mina visdomstander. Sitter och velar pa om jag kanske inte behover bli helt nedsovd. Jag kan tydligen fa natt som ar mittemellan, starkare an lokalbedovning men inte helt nedsovd. *Klurar*. Det skiljer sig namligen en hel del i pris. Men sa ar jag ju en riktig fegis.. har jattesvart just med sprutor i munnen. En gang nar jag var yngre kommer jag ihag att jag skulle dra en tand hos tandlakaren. Det gjorde sa ont och jag grat sa mycket att mamma fick muta mig med 500 spann for att jag skulle sluta grata. Efter det har jag bestaende men fran det och det ryser i kroppen nar jag maste ta spruta i munnen. Huvva. Det andra "negativa" utover det ar ju naturligtvis att man hor allt dom sager och hur det knakar och brakar i munnen om man inte ar helt nedsovd. Nej tack, det blir nog total nedsovning for min del.

Fast idag pa jobbet sa holl alla pa att skramma ihjal mig. Typ att nar man blir nedsovd sa kan det resultera sig i att man mar illa och spyr nar man vaknar igen.  Det vill jag ju inte heller, speciellt inte nar man ser ut som en uppblast kanin i munnen!  
 
Jaja, det blir nog bra i slutandan. Susi ska skjutsa mig dit och sen vanta tills jag ar fardig och sen sa far jag aka hem. Har tagit ledigt fran jobbet tills pa tisdag sa jag hoppas att jag mar battre da. I helgen kommer det i alla fall bli en hel del film- tittandes for mig, jag har laddat upp med bland annat: Mamma Mia, Step up 2, something travelling pants 2, oja det kommer bli toppen! Och sen har jag Nintedo som jag spelar ocksa.. Maria Bros 1,2 och 3. Och sen mysa med pojken (ja vi har antligen pratat ut. Det var jatteskont och behovligt, sa vi myste en hel del igar kvall maste jag saga. Mmmm riktigt toppen nar vi var sams igen och jag fatt ut all frustration ur systemet) Ryan ska pa boys night mandag kvall. Han och Russ ska och se Metallica downtown och da blir jag helt sjalv. Hela natten, huvva vad konstigt och sova sjalv. Dom ska nammligen bo over pa hotell. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pa. Far fixa mig nan bra tjejfilm, eller kanske Sex & The City Marathon.

See ya later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0