Allergic Reaction

Tydligen var det bara en allergisk reaktion fran nagot. Men det var valdigt underligt... att jag fick roda prickar over hela kroppen. Det sag ut som vattenkoppor, men eftersom jag inte fick na feber eller liknande sa var det ingen fara. Vi tror att orsaken bakom var antibiotikan som jag at i en vecka efter mina visdomstander. Inte sa bra dock att vara allergisk mot antibiotika. Jag har aldrig varit allergisk mot nat forut. Efter min lakarundersokning sa bokade jag tid med en lakare for en "full body examination".. typ blodprov och sant. Sant borde man faktiskt gora en gang om aret, kolla upp sig sa man ar frisk och kry som en notkarna. Det roligaste var dock att jag maste fasta 12 timmar en vecka innan undersokningen. WOW.. inte ata mat pa 12 timmar. Cheeeeeeses!

Idag har vi experimenterat med vara brollopsinkop, mixat ihop vara bordsdekorationer etc. Everything is coming togeher so beautiful! Jag kommer verkligen att fa mitt absoluta drombrollop, det ar helt underbart vackert. Langtar langtar langtar. Tessi skrev till mig angaende hur jag vill ha mitt har pa brollopsdan sa jag borjade undersoka saken.

Har kommer lite bilder och ideer pa vad jag har tankt mig, sa det vore toppen om ni kunde klura pa det! Jag vill absolut ha det uppsatt darbak (med tanke pa att jag har en axelbandslos klanning-Ryan sager alltid att han alskar mina axlar). Kom garna med ideer eller andra bilder!

Puss / Love ya!

   
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Andra och fjärde bilden var super fint :)

2009-01-19 @ 10:46:18
Postat av: Miii

vad skönt att de bara var en allergisk reaktion, men vet du mot vad du blev så? kan ju va bra ifall de blir så igen.. Det var jättefina bilder på håruppsättningar, de vore supersnyggt på dig att ha så :)

2009-01-19 @ 14:49:42
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

men du...om man ska lyckas göra nått snyggt där baki så måste du nog ha löshår...annars blir de ju som bara en stump, för SÅ mkt kan de inte ha hunnit växa....eller?

2009-01-22 @ 23:18:50
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0