254

Jag hade egentligen tankt fara och trana imorse men sa fastnade jag framfor inbjudningslistan till brollopet. Hittills har vi 254 gaster bjudna (och da ar inklusive gast medraknad). Gissar pa att vi kommer ha narmare 300 inbjudna nar inbjudningslistan ar helt fardig. Jag har bjudit 35 personer fran Sverige fast bara 13 har hittills sagt ja.

Ikvall ska jag traffa en av Ryans kompisars fru (har bara traffat henne en gang tidigare men hon verkar supergullig) ute "for a drink". Det ska bli kul och lara kanna henne battre eftersom Ryan kanner Joe sa pass bra. Han bodde har hos Ryan i nagra ar nar vi dejtade och jag tyckte alltid om honom! Naste vecka blir intensiv ocksa! Da har jag forst tyska pa mandagkvall och direkt efter det runt 9-tiden sa ska vi fara till mitt jobb pa Julfest. Pa fredag ska vi fara pa fest hos Deanna och pa lordag kommer Melissa, Erik, Rebekah och Eric hit pa middag/spelkvall! Det ser jag fram emot en himla massa. Saknar Melissa & Rebekah hur mycket som helst, sa trist att dom bor sa langt borta nu!

Igar kom Aly over och jag uppdaterade henne om brollopet!!!! Har saknat henne massor, har inte sett henne pa ett par veckor. Hon ar gravid nu i 13:onde veckan och sager att hon och toalettstolen verkligen har blivit bra kompisar. Aly ar en riktigt bra kompis sa jag ar glad att jag har henne har i narheten! 

Jag har fortfarande inte fort bort min allergi och det ar riktigt frustrerande for det kliar sa mycket. Har ingen aning om vad det kan vara for natt jag ar allergisk mot, men jag misstanker mina p-piller.

Anna: Ja, jag tror att det kanske ar Stelkramp dom menar. Det trodde iaf pappa ocksa! Och da har jag ju tagit den sprutan! Jattesvart att forsoka oversatta deras medicinska termer har! 

Ha en bra helg!

 


Kommentarer
Postat av: Miiii

oj, ja då är de ganska mycket folk som kommer komma :) yey! va kul de ska bli! och kul att ni ska hitta på massa i helgen :) Ikväll kanske vi ska på bränna o ta oss nån drink bara, sen imorron ska vi på bio och äta ute i luleå :) mys!! ha en bra helg gumman. KRAM

2009-01-30 @ 18:18:29
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0