134 dagar kvar

tills vart brollop den 12 Juni. Hmmm det later valdigt lange men det ar ju faktiskt bara 4 och en halv manad kvar!!!! Vill att tiden ska ga liiiiite fortare. Langtar typ tills det blir mars/april och det borjar bli varmare! Langtar sa himla mycket. Men sen nar dagen val kommer da maste jag ta det lugnt och verkligen njuuuuuuuuta av dagen. Jag vill inte att den ska ga alldeles for fort sa jag inte hann med!!!!! Nar vi gifte oss i Sverige var den en underbart vacker Januari dag. Det var himla mysigt det med, bara med familjen. Inget stort eller sa, bara himla mysigt. Sa det ska bli himla kul nu att fa uppleva ett storre kalas med alla nara och kara!

THE SWEDISH WEDDING: 26 Januari 2007


Getting Ready
     
Just Married - Mr & Mrs Klagmann

Walking down with my Dad

The Whole Wedding Party

   Cutting The cake

   Eating The Cake

  Happily in love

Kommentarer
Postat av: Miii

Ni var så fina o ni kommer va ännu finare nu till sommaren :) åh va kul det ska bli! hoppas tiden går fort nu fram tills dess.. PUSS

2009-01-29 @ 17:13:45
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Angelica

Herregud vad smal Staffan har blivit och olik sig! :D Jag känner inte igen han!! Även fast jag vet det är han, eftersom det står det, men helt ofattbart!!!

2009-01-29 @ 20:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0