Svensk Tjejkvall!!!!

Den har veckan verkar bli en somnig vecka for mig. Jag ligger och drar mig till 10 varje morgon, och det ar sa skont och ligga under tacket. Tar sovmorgon den har veckan! Hehe. Igar hade jag tyska, alltid lika roligt. Trivs superbra med klassen och lararen och det jag lar mig. Kommer nog fortsatta ga Tyska niva 3 ocksa som borjar i April. Efter tyskan som slutade halv 9 sa gick jag och Megan over till Mo's Irish pub over gatan och tog oss en drink och delade pa en forratt. Jag hade jattetrevligt. Megan ar en supergullig tjej som jag lart kanna pa tyskan. Hon pluggar vid UWM som ar Milwaukees hogskola. Vi bestamde oss for att ga ut nan gang downtown... fa se nar jag hinner med det.

Pa lordag ska jag och Ryan och Russ och Laura pa Beer & Froth fest. (tror det heter sa) Tydligen sa gar man runt och testar ol och matratter nere pa Milwaukees Public Museum. Efter det sa blir det middag downtown. Det har ar nat som Ryan och dom gjort varje ar men jag har ju aldrig kunnat folja med eftersom jag alltid varit i Sverige. Sa det ska bli spannande att se vad det ar.

Nasta lordag, den 28:e sa har jag och 3 andra tjejjer fran Madison bokat in en AKTA svensk tjejkvall med middag och drinkar! Huuuur roligt som helst. Det ar jag, Jennie, Eva och Mariet! Jag far sova over hos Eva pa kvallen eftersom jag inte vill kora hem. Det ar drygt 1,5 timme till Madison med bil. Jag och Ryan for ju till Madison nagra manader sen och det var absolut en av mina mysigaste stader som jag varit till. Absolut nanting som jag langtar till. Dom kommer sakerligen fa sig en inbjudan till mitt brollop ocksa! Mera svenskar!!! Wiiiiii!

Hehe, nu blir det jobbet!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessi

hehe där ser du=) de händer ju massa grejjer runt omkring dej hela tiden=)

2009-02-18 @ 08:09:02
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

va roligt o testa på sånt som Ryan har som traditioner också, spänannde! :) och tjejkvällen med svenskarna, niiice! måste va superkul.. jo precis, be dem komma också så vi blir mååånga svenskor :)) kram

2009-02-18 @ 09:43:03
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0