Mad at the Printer

Jaha! Har forsoker jag fixa o smapyssla till brollopet: gora fardigt bordsplaceringskort, inbjudingar etc och sa slutar skrivaren att fungera mitt i allt. *frustrerad*. Sjalvklart har jag ju inga som helst tekniska egenskaper sa jag maste helt enkelt vanta till Ryan kommer hem. Han kommer sakerligen skrika och gapa at mig och undra hur jag lyckas med det jag gor. I don't even know myself. Jag skulle skriva ut ett litet kuvert med adress pa och sen sa fastande kuvertet och nar jag ska dra fram kuvertet sa gar det av pa mitten. Sa jag gissar pa att resten av kuvertet ar fast inuti skrivaren, pa nagot stalle dar jag inte kommer at. Sjukt frustrerande iaf.

Igar for jag pa middag hos Tracy och barnen. Overraskande nog var Jay hemma ocksa men han var lika osynlig som ett spoke for han lag mest pa soffan och tittade pa tv:n. Han at inte ens middag med oss. Men jag hade jattetrevligt. Vi drack lite vin och at god mat och surrade gamla minnen! Tracy ar toppen! Och barnen ar sa himla goooa!

Ikvall efter Ryan kommer hem fran jobbet ska vi dra ivag till Sears som haller pa att stanga ner sa dom hade tydligen en massa bra rea-priser. Ska fara dit o kika och se om man kan fynda nat. Behover kopa lite inredning till det nya gastrummet, just nu ar det sa tomt och kallt! Hoppas vi hittar nat bra!

Nu ska jag ata frulle! Sahar klockan 3 pa eftermiddagen, jag har lite underliga matvanor!

Imorgon drar jag ivag till Madison! Laaaaangtar SA mycket, ska bli jatteroligt och fa fara pa en akta svensk tjejkvall! Sjalvklart kommer jag dock sakna Ryan, men det ar bra att sakna varandra! Jag hoppas verkligen det blir lyckat!

Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tjena tjejen! Det är tur att du gör sakerna i god tid innan brölloppet annars funkar det inte tror jag =) Att stressa är inget bra inför ett bröllopp, eller hur? Tyvärr kan inte jag komma. Har semesterförbud på jobbet under juni och juli = högsäsong i Åre!! Låter konstigt, men så är det. Här börjar våren komma och idag skiner solen. Ska ut och åka lite längdskidor nu och sen jobba. Ha de bra, kram kram

2009-02-28 @ 11:27:26
URL: http://linabloggar.bloggargratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0