Valentine's Day

Tjohoo mina vanner!

Har kommit hem fran jobbet och ska snart borja fixa iordning forratten till ikvall! Huuur gott som helst, det ar en slags kycklingrora som man lagger i mini taco skal och sen in i ugnen. Forst ska vi ata middag hos Ryans foraldrar och sen ska vi fara till ett par vanner, Rachl och Brian och traffa upp Kari och Dave dar for en spelkvall. Det ar da jag ska ta med forratten! Och sa blir det forhopnningsvis en eller tva cosmos! MUMMA!

Idag jobbade jag over en timme. Sen for jag och hamtade upp min beautiful stovel sa nu har jag stovlar igen! YES! Oj vad jag har saknat mina fina skor! Efter det for jag till Pick'n'save for att handla och nu sitter jag har och vantar pa Mr K. Han ringde iofs precis och sa att han skulle forsooooka ta sig hem till 6, vilket ar en hel timme dit. 

Imorgon ar det alla hjartans dag! Ryan och jag har ju varit tillsammans i 6 ar men vi har bara firat en endaste alla hjartans dag tillsammans och det var 2003 da vi precis hade borjat dejta. Alla andra alla hjartans dag-dagar har vi spenderar ifran varandra, jag i Sverige och han i USA. Och forsta (och endaste) gangen vi firade ihop sa var det ocksa den forsta gangen han nagonsin sa: I love you! till mig Hihi.. och nu kommer det bli andra gangen vi firar ihop och da blir det forsta gangen vi firar som gifta. Igar pa jobbet nar jag oppnade upp mitt servitris block sa hade han lagt en liten lapp dar det stod: "Have a wonderful day beautiful! I love you" Usch vad pyysmysigt! Hehe!

I slutet pa manaden ar jag bjuden till Madison pa en svensk tjejkval! Jag,Jennie och Eva har bestamt oss for att ata lite god mat, dricka lite drinkar och ga ut! (Jennie ar ju pappas van Helmers dotter som ocksa bor har i USA och ar gift med en Ryan, och Eva ar en tjej jag larde kanna pa den dar svenska julfesten som jag var pa) Hur roligt som helst ska det bli iaf aven om jag inte riktigt har tid med det, sa tanker jag ta mig tid!

I mars ska jag forhoppningsvis pa en Baby shower! Min forsta Babyshower! Det ska bli himlans ocksa!!!

Naj nu maste jag ivag och fa nat gjort!

*PUSS*

Kommentarer
Postat av: Mia

Hey darling! Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra.. jag jobbar 8-18 så i bästa fall blir det kanske nån go middag hemma bara. Trist för det hade vart kul att fira lite! Hoppas ni får det mysigt! Kram

2009-02-14 @ 07:03:51
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0