He made it!!

YES! Danny Gokey made the top 12. Oj vad jag var nervos. Jag tvingade Ryan att titta med mig, behovde moraliskt stod. Jag tror dock han tyckte det var ganska underhallande aven om han inte vill erkanna det. Skit bra var det iaf, nu kommer jag definitivt fortsatta folja American Idol!!!

Torsdag idag och bara 2 dagar kvar av jobbet! Sen helg!!! Haller pa och pysslar med brollopsinbjudningarna nu som ska ut innan 1 Mars. Helt galet manga jag maste gora, men jag tycker ju det ar roligt att pyssla. Klippa, klistra osv. Ju mer tiden gar ju fler vill jag ju bjuda ocksa. Hehe. Det ska bli riktigt intressant att se hur manga det kommer att bli. Aly haller pa att forbereda min Bridal Shower! Wiii, jattespannande, i Sverige haller man ju inte "Bridal Showers" for bruden. Den ar planerad till i April. 

Nej nu maste jag val gora mig iordning for jobbet. Mmmm torsdag innebar dock att vi har Chicken Enchilada Soup pa jobbet! MUMS fillibabba!!!!

Later! 

Kommentarer
Postat av: Mia

Nja.. det är väl hyfsade priser..men framförallt så är det lite "ovanligare" kläder. Inte så många som har exakt likadant =) Klänningen kostade 353kr med frakt.Kram

2009-02-19 @ 21:53:03
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0