Guten Abend!

Whatz up? Not much? Naaa det hander inte speciellt mycket nu, jag och Ryan forsoker iiiilla kvickt fa fardigt vart "gastrum" till helgen da vi far frammande. Eftersom Rebekah och Erik kommer andra fran Green Bay (3 timmar norrut) sa ska dom fa sova over. Jag ar inte saker pa vad Melissa och Erik har tankt gora, men om dom ocksa vill sova over sa har vi ju mitt rum dar dom kan sovas. Jag har malat alla lister och dorrkarmar och fonsterkarmar vita... det blir himla fint men ar en pain in the ass att gora. Det tar san lang tid ocksa maste man typ mala 3 varv for att det ska se snyggt ut. Ganska segt men jag lyssnar pa musik och sjunger o har mig, sa det passar mig alldeles utmarkt.

Jag ar nasta fardig nu sa resten av torsdag, fredag och lordag formiddag blir att stada stada stada! Undrar om vi ska grilla, ar lite sugen pa det faktiskt! Ska hora med Ryan nu nar han kommer hem vad han ar sugen pa.

Nu ar klockan snart 6 och jag ska folja Ryan till hans harfrissa sa hon kan fa farga mitt "fejk har". Sen funderade vi pa att hamta upp mat pa vagen hem, har ingen lust att laga mat direkt och Ryan ar fortfarande trott efter i mandags.

Hehe, ska foroska overtala Ryan till Karaoke den 21 Feb, da mitt jobb har karaoke pa andra Boulder Junction. Tydligen har dom Karaoke dar en gang i mananden och agarna ska ha bra roster har jag hort. Jag jobbar pa Boulder Junction, Brookfield och sen ager dom ocksa en Boulder Junction, Greenfield. Vi ar norra sidan och dom ar sodra sidan. Sen ager dom en stripjoint ocksa.. hehehe! 

See ya!


Kommentarer
Postat av: Miiii

va kul ändå och små fixa med huset, måla lite här o där :) hade gärna gjort sånt ja med.. åh vill ha hus, ska bli superkul att kolla på de där huset idag, hel taggad... :)

2009-02-05 @ 13:21:00
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0