Fetkrubbs-vecka!!!!!!

Na huvva vad jag har fetat pa mig! Det ar inte bra det har inte. Tyvarr ar det baksidan av att dricka alkohol (atminstone for mig). I mandags sa blev det ju pizza mitt i natten och sen har det varit typ efterratt varje kvall. I lordags at jag pa McDonken, och igar for vi forbi Culvers och jag kopte en Mushroom Swiss Burger... med pommes! Fy bubblan! Jag som var sa himla duktig forra veckan med min traning...

Ikvall ska Ryan bort sa da blir det bara jag och tv:n. Har tagit fram en laxfile ur frysen sa jag tankte gora lax och ris och sas! Och nasta vecka, ta mig tusan, da blir det andra bullar. Trana och ata nyttigare! Ar ju bara typ 4 manader kvar nu.. och jag MASTE komma in i min underbart vackra brollopsklanning!

Nu blir det stada stada och ater stada. Jo Marie, det ar ju faktiskt inte sa farligt alls nar man gor lite i taget. Det ar nog sallan man tar en storstadning och stadar HELA huset samtidigt, ofta tar man ju ett rum i taget, typ badrummet nan dag och sen koket en annan och sovrummen sen! Puss pa dig!

& Puss pa alla andra!

PS: jag ar sa himla nyfiken pa vilka 16-17 personer som sa hangivet laser min dagbok varje dag! Kan ni inte alla lamna en liten kommentar sa jag far reda pa vem ni ar. Om ni gor det nasta gang ni laser sa ska jag minsann ta och rakna ihop er och vilka ni ar! Thanks!

Kommentarer
Postat av: Miiii

jo de kan ju lätt bli sådär om man kommer in den maten osv, men nångång då och då spelar ju ingen roll. sen äre ju som sagt alkoholen också.. Vi dricker inte så ofta längre, har inte samma sug efter det som förut. Jo jag e glad att ja kommit igång, vill vara så fit som jag var förra sommaren när vi tränade gumman :) de var nice. PÖSS

2009-02-06 @ 10:47:56
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag läser din blogg, är så roligt att se vad du har för dig i usa, och allt om ditt bröllop. Det är alltid lika kul när någon från kvantum berättar om bröllopet. jag hoppas på massa kort efter de. Kram

Magadlena

2009-02-06 @ 22:51:13
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0