Ebay- the new world of Shopping

Wow! I love Ebay! Hehe. Har precis lagt ett bud pa Singstar POP. Alskar Singstar men det singstar som vi har nu ar Amped och jag kanner inte igen sa manga latar. Har funderat lange pa att kopa ett nytt spel men har inte riktigt vagat ta mig till affaren, det ar ju inte det billigaste. Men sa kom jag pa att jag borde undersoka Singstar pa Ebay och sa hittade jag ett for 11 dollar. Typ 100 spann for ett helt nytt Singstar. Tror dom kostar minst 350 kronor i Sverige. Hoppas jag vinner! Det ar himla bra latar pa Pop i USA sa nar ni kommer far vi sjunga lite Singstar!!!

Song Listing:
3 Doors Down - Kryptonite
A-Ha - Take On Me
ALicia Keys - Fallin
All-American Rejects- Move Along
Ashlee Simpson - Invisible
Avril Lavigne - Sk8er Boi
Blue October - Hate Me
Britney Spears - Baby, One More Time
Cartel - Honestly
Cyndi Lauper - Girls Just Wanna Have Fun
Daniel Powter - Bad Day
Destiny's Child - Survivor
Franz Ferdinand - Take Me Out
Gorillaz - Feel Good Inc
Hinder - Lips of an Angel
Hoobastank - The Reason
James Blunt - You're Beautiful
Jesse McCartney - Beautiful Soul
Lifehouse - Hanging by a Moment
My Chemical ROmance - Helena
Natasha Bedingfield - These Words
Panic! At The Disco - I Write Sins not Tragedies
Rihanna - SOS
Ryan Cabrera - On the Way Down
Snow Patrol - Chasing Cars
The Clash - Should I Stay Or Should I Go
The Fray - Over my Head
The Raconteurs - Steady as She Goes
U2 - Vertigo
Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody

Ooops och sa rakade jag fa syn pa ABBA ocksa! Sa da lade jag ett bud pa det! 2 Singstar spel for 30 dollar... 270 spann. Sjukt billigt!! Dom har helt oanvanda ocksa!!!!



Annars idag sa var det tankt att jag skulle pyssla med brollopsinbjudningarna. Forsoka fa dom fardiga men sa insag jag hur stoooookigt det var i huset och det ar sa mentalt irrirterande och gora nanting har hemma da det ar stokigt sa da bestamde jag mig for att ta tag i att stada. Funderar pa tt gora en riktigt ordentlig stadning pa sondag. Fint blev det iaf sa efter det sa sitter jag nu och smapysslar med brollopsinbjudningarna. Dom blir sa himla fina!

Puss puss!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

roligt med singstar spel :) hoppas du vinner.

2009-02-20 @ 10:05:03
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag fick Abba-singstar i en sen födelsedagspresent. Superkul! Men låtarna är lite kluriga till en början, men du behöver nog en utmaning vad det gäller låtarna! Kram kram

2009-02-20 @ 15:32:09
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0