Dinner at Tracy's

Ikvall ska jag fara till Tracy pa middag. Har gjort en tarta som jag ska ta med mig. Tracy, Sammy och Carter fyllde ar i Januari sa jag tankte att det blir en bra forsenad fodelsedagstarta!!!



Mmmm ser smarrig ut eller vad???!

Ryan ska pa konsert ikvall med nagra killar fran jobbet. Dom skulle se George..nanting.. dom sjunger den dar laten: "Bad to the Bone".  Inte speciellt avis. Ar inte alls sugen pa nan konsert. Dom lar nog ha roligt iaf. Sen nar jag kommer hem, beroende pa nar jag kommer hem ska jag banka mig framfor tv:n och se American Idol- resultatet fran igar och vilka som kommer bli nasta 3 finalisterna. Tydligen ar det bara jag i det har landet som verkar gilla American Idol! Ingen annan pa jobbet verkar folja det!

Det har borjat en ny tjej pa jobbet, Aspen heter hon och ager sin egen harsalong. Hon verkar jattegullig och jag ska eventuellt dit och fa en provuppsattning pa haret till brollopet!

Nu ska jag ga och mysa lite med Ryan innan jag maste fara!


                                      *vink vink*

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh tårtan ser sviiin god ut! =)

2009-02-27 @ 10:37:48
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

vad god tårtan såg ut att va :) mums med jordgubbar!! och fin bild på dig gumman, sötnos!!

2009-02-27 @ 15:39:53
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0