MERRY CHRISTMAS!

God Jul pa er allihopa!

Hoppas alla hade en riktigt mysig julhelg! Julafton firade vi forst hemma hos oss med svenskt julbord. Det var jag, Ryan, Susi, Franz, Collin & Jamison. Franz hade fatt i uppdrag att gora kottbullar och potatis, men dessvarre glomde han bort det sa det blev inga kottbullar eller potatisar pa julbordet. Men skinka, gravad lax, sill, snaps, agg, prinskorv, falukorv, brod och ost blev det. Efter middagen gick vi over till Susi och Franz och oppnade julklappar. Jag hade sakert 30 julklappar som jag fick av Susi och Franz. Jag sager det igen, jag ar sa bortskamd!

Efter julklappsoppningen at vi efterratt, Cheesecake, och sen for vi till kyrkan klockan 11. Efter kyrkan ville Collin fara ut pa krogen, sa da foljde vi ut med honom och kom inte hem forrans efter 2. Pa fredag morgon oppnade jag och Ryan vara julklappar till varandra och sen gick vi over och at frukost hos Susi och Franz. Sen spenderade vi hela dagen framfor tv:n och sag 3 filmer. Hur mysigt och avslappnade som helst. Det behovde vi verkligen.

Idag for jag och jobbade mellan 10-14.30 och Ryan ar fortfarande pa jobbet. Han ringde precis och ar snart pavag hem. Pa tisdag ska jag fara till Tracy och ge dom deras julklappar och ata middag dar. Pa torsdag kommer Russ och Laura over pa middag och spelkvall och fira in nya aret. Pa fredag ar det forsta januari sa da blir det Polarbearing. Funderade pa att hoppa in i ar men ar nervos over att jag kommer fa en ordentlig forkylning vilket jag inte har tid med. 

Thailand narmar sig med stora steg, vi maste boka resan nu i Januari. Vara kissekatter har blivit jattestora och dom ar super super gosiga. Dom myser mellan oss nar vi ser pa film och mitt i natten brukar jag vakna och da ligger bade Tiki och Ludwig pa min mage och sover. Dom ar super duper sota.


Ludwig ar nastan dubbelt sa stor som lilla Tiki.

Tiki tycker om att sova i min underkladerslada

Deanna fyllde 21 ar sa vi firade henne lordagen innan julafton. Vi hade riktigt roligt!





GOD JUL & ETT GOTT NYTT AR ONSKAR VI ER ALLIHOPA!


Kommentarer
Postat av: Miiii

kul och höra hur ni haft det på jul :) åhå 30 julklappar ja det var en del hehe :) fick du nått bra då?? :) Vi hade ju gräns på 200 kr till varje person så de var rätt klurigt i år :) man ville som köpa mera haha.. Roligt när du lägger upp kort gumman, det ska jag bli bättre på :) PÖSS Miss you massor.

2009-12-28 @ 10:30:12
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för fina julkortet :-)

2009-12-30 @ 14:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0