Organiserade Marre!

Nu jaklar ar jag less pa min skitiga lilla rum! Blev aldrig riktigt nojd med mitt kontor/gastrum! Alskar fondvaggen men inte den andra fargen som vi valde. Far andra det i vinter kanske. Ryan kommer fa fnatt, haha, men jag ar boss i huset! Ar less pa att det alltid ar sa jakla stokigt och det blir latt ett skrap och slang rum. Kastar in mina klader pa golvet och scrapbookar pa golvet och sen blir det stokigt och da stanger jag bara dorren och orkar inte ta itu med det. Men ju jaklar! Idag for jag tillbaka till Kohls och kopte Storage Organisation, sanna man hanger i garderoben och sen har man flera fack man kan lagga sina t-shirtar + en for skor! Svinbilligt var det ocksa. Hade 100 dollar giftcertificate sa jag passade pa att kopa en skitfin cardigan till jobbet och ett par boxer till Ryan! Har fortfarnde 57 dollar kvar pa presentkortet sa det var ju en deal och en halv!

Sa nu ska jag in i mitt rum och ta itu med att organisera, gora fint och sen moblera om!

Hohoho! Skojsigt varre!
Igar skulle Ryan ta ut en kund pa middag sa da fick jag folja. Vi for till Boulder Junction och jag at en mumsig kottbit! Mumma! Najs nar Ryans foretag bjuder pa allt, sa jag drack en drink och vin till maten! Ikvall blir det bara leftovers och mysa framfor tv:n.

Puss puss 

Kommentarer
Postat av: Miiii

skönt o få ordning på rummen, idag ska jag städa också! :)

2009-08-21 @ 10:23:38
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0