NYTT JOBB!!!!!

Imorse ringde telefonen strax efter 8. Usch tankte jag som fortfarande sov och misstankte att det var Susi och Franz. Men sa kikade jag pa telefonen och da stod det Fi Med. Det var Bill som ringde och fragade om jag fortfarande var intresserad av jobb positionen hos dom. Wiiiiii va glad jag blev. Nu maste jag bara forsoka jobba runt Boulder Junction schemat nasta vecka och hora med dom. Jess C foreslog att jag skulle be om en manads "absent" ifall att jag inte skulle trivas pa det nya jobbet och vill tillbaka till Boulder. Ska forsoka prata med nan manager idag och se vad dom tycker jag ska gora. For jag vill fortfarande garna jobba nan kvall pa Boulder. Kommer sakna alla dar. Forhoppningsvis gar det att losa sa jag borjar pa mandag pa det nya jobbet. Sager att jag bara kan jobba veckan ut och sen har jag fatt ett heltidserbjudande! Min ingangslon ar 12 dollar i timmen vilket var lite lagre an jag velat men a andra sidan sa gar det ju alltid att jobba sig uppat. Det ar drygt 96 kr timmen. Men pa Boulder tjanade jag ju 2.33 dollar  i timmen sa det ar ju 10 dollar mer. Ryan tycker jag borde bett om 13 dollar i timmen men jag ar for snall nar det kommer till att be om lon och sant. Det har ar ju mitt forsta heltidsjobb. 40 timmar i veckan!

Nu i September sa ar haller foretaget en picknick for sina anstallda som jag tankt ga pa och dra med Ryan pa. Jess C kommer ocksa komma fast hon slutat och ta med sig Joe. Sa det ska bli superkul!

Iiih va spannande med nytt jobb. Skont och fa ha pa sig vanliga klader. Och sa maste jag paminna om min honeymoon ocksa i slutet pa September! Den ar ju faktiskt redan bokad!

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till nya jobbet. Det är alltid så kul och spännande att börja på ett nytt jobb. Kram.

2009-08-18 @ 16:17:23
Postat av: Mia

Åh GRATTIS gumman =) Gud va roligt!! Hoppas du kommer trivas bra på det nya stället.. men det gör du säkert =) Jag letar också nytt jobb.. hoppas på att få på typ hm eller nåt i gallerian som öppnar snart! PUSS

2009-08-18 @ 17:40:05
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

Ja skitbra gumman!! så glad att du fått jobbet :) hoppas du kan ha kvar nån dag på boulder med dina kompisar ändå! men spännande :) hoppas det känns bra!! KRAM

2009-08-18 @ 18:22:49
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

grattis!! va kul att få göra nånting nytt!=) du bör väl tjäna lite mer pengar nu oxå då du jobber lite mer=)

2009-08-18 @ 19:04:27
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0