JAG KAN SE!!!!!

Precis innan operationen fick jag 5 mg Valium for att lugna nerverna. Under operationen fick jag halla i en lite mjukisvovve och operationen tog ca 20 minuter. Det gjorde absolut inte ont men lite laskigt/obekvamt var det. Men absolut ingen smarta kande jag. Efterat skjutsade Ryan hem mig ocg jag tog en somntablett och somnade vid 5-tiden. Minns att jag var alldeles fnittrig precis innan Ryan stoppade om mig i sangen.. haha, var sakert full av all Valium. Men gott sov jag, det var jatteskont att ga och sova efterat. Jag sov anda till klockan 7 imorse da Ryan skulle ivag pa jobbet. Hur kanns det idag da? HELT FANTASTISKT. Jag kan se! Ibland tror jag att jag har linser pa mig men det har jag ju inte. Helt makalost att man kan se redan dagen efter och det gor inte ens ont. Det kanns bars som jag har lite grus i ogat och det blir fort torrt, men jag har massa droppar som jag ska satta i ogonen. Annars ser jag jattebra, bara att det kanns lite torrt.

Jag korde sjalv till ogonoperationen idag!  Det kanns som ett mirakel!!!!! Vart varenda slant!

Eftersom jag aldrig horde fran det dar jobbet sa antog jag att det var en done deal min imorse nar jag slog pa min mobiltelefon sa hade jag ett meddelande fran Bill och han sa att dom just  nu haller pa och kollar upp alla mina referenser sa jag antar att jag fortfarande ar med i matchen! Det kanns jatteroligt!!!

Imorgon blir det State Fair!

Kram

Kommentarer
Postat av: Mia

Va skönt att det gick bra och att du mår bra =) KRAAM

2009-08-16 @ 00:21:44
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

så härligt att du kan se igen gumman :) och utan linser o glasögon! kraaaam

2009-08-16 @ 16:49:41
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi.. ja synd att det är kylvara en del grejer annars hade det ju gått galant att skicka över det =)

2009-08-16 @ 18:40:10
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Mia

No no no.. jag jobbade inte heltid då heller. Tyvärr. Men när hon kom så var mamma och pappa med henne hela dagarna när jag jobbade första veckan och sen tog jag ledigt 2-3 veckor. Sen har ju alltid mamma och pappa tagit hand om henne när jag var på jobbet. Nu jobbar ju jag och Magnus så olika tider så hon är oftast bara ensam runt 2 timmar mellan att jag far till jobbet och han kommer hem. Och blir det längre så tar jag med henne till mamma och lämnar henne där =) Kraam

2009-08-17 @ 11:38:25
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

åh de måste kännas jätte skönt!=)

2009-08-17 @ 11:44:35
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0